Gå til innhold

Er du fyllesyk i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Sexy Cath
Skrevet

Det er bare å si i fra i denne tråden.

jeg er ikke. må passe på rynkene vet dere. :sexy:

Videoannonse
Annonse
Gjest Malina
Skrevet

Jeg passer også på rynkene,men ikke akkurat derfor jeg har valgt å ikke drikke så jeg er fyllesyk i dag :forvirret:

Så nei, jeg er ikke fyllsjuk i dag!

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, men 2 paracet og en dusj fikset biffen. Nå er jeg bare gretten på russen som spilte dunkdunkmusikk rett utenfor her på morran, og den kvitrende skrikefuglen utafor.

Gjest Sexy Cath
Skrevet
Ja, men 2 paracet og en dusj fikset biffen. Nå er jeg bare gretten på russen som spilte dunkdunkmusikk rett utenfor her på morran, og den kvitrende skrikefuglen utafor.

du skulle ha løpt ut med øks.

Gjest gjest1
Skrevet

jeg vet, men jeg ble skremt av mitt eget speilbilde da jeg sto opp (sovne med sminke er alltid et smart trekk) og falt tilbake i senga og sovna. Heldigvis var det siste russedag i dag!

Skrevet

Nei, drakk ikke i går så det er ganske så klin umulig.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, for etter to glass hvitvin var jeg så trøtt at jeg gikk og la meg. :) Dessuten ble jeg vekket halv seks av en (ikke så) liten valp som syntes det var på høy tid å stå opp.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Nei, drakk bare vann, juice og te i går, og det skal litt til for å bli fyllesyk av denslags...

Skrevet

Ikke fyllesyk men veldig trett. Oppdaget at det var Eurovisionkavalkade på BBC i går.. :sjenert:

Jeg sitter på jobb i dag også, og redder verden. Men vi skal ha 17. maifest i kveld. Så det kan nok hende jeg er fyllesyk i morgen. Da skal jeg også på jobb....

Skrevet

Nei, drakk ikke alkohol i går heller, så det er ikke så rart.

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, med to barn som skal inn i bunad og tidlig på skolen er ikke 16.mai en festdag. Kvelden går som regel med til å stryke skjorter, dekke bord og pusse sølv.

Skrevet

Ikke for alt i verden hadde jeg orket noen bytur eller fest når det er så mye russ. Bare bråk jo!!

Nei, her er jeg frisk og opplagt. Og rynkene mine er ikke på plass i dag heller!

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, var ikke på fest i går.

Men begynner å bli syk, så ser sikkert fyllesjuk ut forde :(

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei, bare syk. Uten rynker. :sminkedokke:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg er fyllesyk og slapp, men har sovet lenge og fått i meg litt mat.

Jeg blir alltid deppa når jeg er fyllesyk, så jeg unngår noen festligheter i dag...

Det blir internet og tven og lese en bok. Jeg er bedt på middag senere, men jeg får se om jeg orker. Jeg lider av migrene så jeg har sagt i fra at det ikke er sikkert at jeg kommer. Jeg har ikke migrene nå, men noe måtte jeg si...

:sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Det er bare å si i fra i denne tråden.

jeg er ikke. må passe på rynkene vet dere. :sexy:

Sant, sant. Virkelig ille å se på bygderaddene som sitter der med den ørt og førtiende ølen og et glass hjemmebrent i andre hånda, mens rullingsen henger i munnviken. Enkelte tenker virkelig ikke på følgende av det de gjør. Heldigvis er byfolk mer oppdaterte.

Skrevet

nei. men jeg begynner å sjemmes litt over noe av det jeg gjorde i går.. og ikke drakk jeg så alt for mye heller.. *løpe og gjemme seg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...