Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Lurer på om dere avstår fra all alkohol også når dere er prøvere? Får dere ikke ofte et forklaringsproblem overfor andre, og at det er vanskelig å holde for dere selv at dere er prøvere hvis dere ikke rører alkohol i hyggelig lag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker litt, men ikke mye. Saa jeg har ikke noe forklaringsproblem!

Skrevet

Når det gjelder alkohol, lever jeg som jeg gjorde før jeg ble prøver. Drikker ikke noe mye uansett. Har slutta å røyke da ;)

Skrevet

Jeg drakk stort sett som normalt, men var passelig måteholden mellom el og mens, hvertfal den siste uken før forventet mens.

Skrevet

Hvis du søker vil du få masse treff på dette temaet. Har vært grundig diskutert flere ganger :)

JA, jeg ser ikke noe galt i å kose seg med et glass vin eller to. Etter ørten prøveperioder blir det ekstra sårt å skulle tenke på graviditet hele tiden når det ikke funket denne måneden heller, så jeg lever som vanlig. Men nå innebærer min drikking ikke mer enn et par glass vin i måneden heller da..

Skrevet

Jeg har de samme alkoholvanene som før jeg ble prøver. Men så innebærer dette også bare et glass vin i ny og ne, er aldri full eller noe. Så for min del har jeg sluppet klar bortforklaringsproblemer når det gjelder slikt :)

Skrevet

Jeg lever som vanlig mens jeg prøver, så ja, jeg drikker alkohol. Jeg har heller aldri drukket mye på fest, og i hverdagen er det sjelden jeg tar et glass vin.

Skrevet

joda jeg drikker alkohol mens vi prøver, men drikker sjelden mye.

Fosteret blir jo ikke påvirket av mammas mat/ drikke vaner de første 3 ukene.. Hvis jeg skal på fest rett før forventet mens tar jeg en graviditets test..

Gjest ikke egentlig helt prøver, men s
Skrevet

Drikker svært lite uansett, og er jeg i tvil på om jeg kan være gravid eller ikke, så unngår jeg alkohol til mensen dukker opp.

Skrevet

Ja jeg drikker alohol mens vi prøver, men drikker mindre enn det jeg gjorde før vi begynte prøvingen. Prøver å unngå alkohol helt i tiden etter EL og før mensen. Men kan ta ett glass eller to hvis vi er i festlig lag i denne perioden for å slippe evt. spørsmål.

Gjest gjesta
Skrevet

Nei, jeg drakk når vi var prøvere, men slutta på dagen jeg fikk positiv test.

Skrevet

Jeg drakk også når vi var prøvere. Er glad i rødvin.

Var forsiktig med alkoholen det første året vi var prøvere, men orket ikke å tenke på det det neste årene som prøver.

Hadde faktisk kost meg med 2 glass vin kvelden vi fikk positiv test. Så jeg var litt sånn småbrisen når de 2 strekene kom.. Tømte ut den siste skvetten med vin og bekymret meg ikke noe mer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...