Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Lurer på om dere avstår fra all alkohol også når dere er prøvere? Får dere ikke ofte et forklaringsproblem overfor andre, og at det er vanskelig å holde for dere selv at dere er prøvere hvis dere ikke rører alkohol i hyggelig lag?
Holly Hobbie Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Jeg drikker litt, men ikke mye. Saa jeg har ikke noe forklaringsproblem!
Minnie27 Skrevet 17. mai 2006 #3 Skrevet 17. mai 2006 Når det gjelder alkohol, lever jeg som jeg gjorde før jeg ble prøver. Drikker ikke noe mye uansett. Har slutta å røyke da
Caramba Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Jeg drakk stort sett som normalt, men var passelig måteholden mellom el og mens, hvertfal den siste uken før forventet mens.
meta Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 Hvis du søker vil du få masse treff på dette temaet. Har vært grundig diskutert flere ganger JA, jeg ser ikke noe galt i å kose seg med et glass vin eller to. Etter ørten prøveperioder blir det ekstra sårt å skulle tenke på graviditet hele tiden når det ikke funket denne måneden heller, så jeg lever som vanlig. Men nå innebærer min drikking ikke mer enn et par glass vin i måneden heller da..
Catrine Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Jeg har de samme alkoholvanene som før jeg ble prøver. Men så innebærer dette også bare et glass vin i ny og ne, er aldri full eller noe. Så for min del har jeg sluppet klar bortforklaringsproblemer når det gjelder slikt
Cymbidium Skrevet 18. mai 2006 #7 Skrevet 18. mai 2006 Jeg lever som vanlig mens jeg prøver, så ja, jeg drikker alkohol. Jeg har heller aldri drukket mye på fest, og i hverdagen er det sjelden jeg tar et glass vin.
Leanne Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 joda jeg drikker alkohol mens vi prøver, men drikker sjelden mye. Fosteret blir jo ikke påvirket av mammas mat/ drikke vaner de første 3 ukene.. Hvis jeg skal på fest rett før forventet mens tar jeg en graviditets test..
Gjest ikke egentlig helt prøver, men s Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 Drikker svært lite uansett, og er jeg i tvil på om jeg kan være gravid eller ikke, så unngår jeg alkohol til mensen dukker opp.
Impala Skrevet 21. mai 2006 #10 Skrevet 21. mai 2006 Ja jeg drikker alohol mens vi prøver, men drikker mindre enn det jeg gjorde før vi begynte prøvingen. Prøver å unngå alkohol helt i tiden etter EL og før mensen. Men kan ta ett glass eller to hvis vi er i festlig lag i denne perioden for å slippe evt. spørsmål.
Gjest gjesta Skrevet 22. mai 2006 #11 Skrevet 22. mai 2006 Nei, jeg drakk når vi var prøvere, men slutta på dagen jeg fikk positiv test.
G.A. Skrevet 23. mai 2006 #12 Skrevet 23. mai 2006 Jeg drakk også når vi var prøvere. Er glad i rødvin. Var forsiktig med alkoholen det første året vi var prøvere, men orket ikke å tenke på det det neste årene som prøver. Hadde faktisk kost meg med 2 glass vin kvelden vi fikk positiv test. Så jeg var litt sånn småbrisen når de 2 strekene kom.. Tømte ut den siste skvetten med vin og bekymret meg ikke noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå