Gjest Racerdatern Skrevet 17. mai 2006 #1 Del Skrevet 17. mai 2006 Det er vår i Oslo, og telefonnummere byttes som aldri før. Jeg er nysingel, og uerfaren - men liker dette date-konseptet og synes det er morsomt med litt originale dater!! Tross alt, det blir litt voldsomt å gå ut og spise middag sammen etter å ha vekslet noen ord ute på byen! Da blir jeg alltid litt stresset. Å gå ut og ta en kaffe synes jeg blir veldig kunstig, og ikke minst uoriginalt!! Også ofte fordi man tar en kaffe kanskje mange dager etter at man egentlig møttes. Jeg tror det er viktig å møtes snart, for å bevare "magien" i første møtet. For en uke siden møtte jeg en kjekkas som inviterte meg på frokost på McDonalds dagen derpå (vi snakket om hvor godt det var med junk dagen derpå). Ganske morsomt å møtes når man er reduserte og fnisete! En annen fyr inviterte meg på søndagstur med han og hunden hans. Også en hyggelig date! Nok en inviterte meg på vafler på Frognerseteren. En annen inviterte på en medbragt sixpack og ferge til Langøyene. Poenget mitt er at en date trenger ikke koste så mye... Så slipper man jo også hele den "hvem betaler regningen"-komplikasjonen. Men nå er det jeg som skal invitere en gutt ut på date. Noen forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 17. mai 2006 #2 Del Skrevet 17. mai 2006 Det spørs jo helt hva du vil ha ut av daten - å bli bedre kjent, bare være sammen, eller en anledning til å prate. Fysisk aktivitet er jo moro. Klatring? Kultur er også bra. Konsert? På Musikkhøgskolen er det eksamener over en lav sko om dagen, med gratis inngang og åpent for alle, så det er et lavterskeltilbud for den som liker klassisk musikk. Eller hva med en tur på kunstutstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johann Skrevet 17. mai 2006 #3 Del Skrevet 17. mai 2006 For mange er kafeer og offentlige steder et sikkerhetsnett, trygt å vite hvor en skal første date, og si ifra til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søt Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 Tja, fins mange steder å dra, og mang eting å gjøre.. Men hvis det er fint vær, så er dette den beste dagen å gjøre det på. Gå en tur, med grilling / piknik som mål, (finnes mange fine steder i akershus, hvis du bor her) Eller så kan du søke på nettet. Mat er noe alle liker, men bring gjerne med litt små snacks, oppskjærte frukter, det setter man pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå