Gå til innhold

ops


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei dere icon_smile.gif

Jeg er i 40 årene og har søkt lærerutdanningen på HiO,jeg søkte fordi jeg ville jobbe med barn og kunne gi dem noe for fremtiden.Synes dere at jeg var dum som søkte til læreryrket,lest nedover på temaet at lærere tjener så dårlig.Jeg og min mann vil ikke ha barn i vår alder så jeg tenkte at å jobbe med barn ville dekke litt av savnet.icon_smile.gif

La meg få høre hva dere mener om dette

venlig hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kjære deg, -hvorfor skulle vi synes du er dum?

Det er DU som velger hvilke yrker som passer for deg og jeg regner med at du har sjekket ut generellt lønnsnivå og betingelser før du starter utdanningen.

Synes det er fint at du vil være lærer, - ære være alle som vil bli lærere!

Men jeg synes det er rart at en dame i din alder trenger bekreftelse fra andre i noe så privat som et karrierevalg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor etterspørsel etter lærere, så jeg syntes du gjør et godt valg! Jo flere lærer jo mer tid har de til overs for elevene. Stå på! Hvis du selv føler at du har gjort et riktig valg har det ikke noe å si hva andre mener.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Anonym

Men jeg synes det er rart at en dame i din alder trenger bekreftelse fra andre i noe så privat som et karrierevalg...Jeg ville bare svare deg fordi alle trenger vi råd,er det noe galt i det !!

det har vel ikke noe med alder å gjøre og du veita at enkelte ser på 40 åringer som kisteferdig.Ellers takk for at du gadd å svare.

hilsen icon_biggrin.gif

Indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...