Gå til innhold

vil ikke fordi jeg har barn :(

Gjest singelmamma

Anbefalte innlegg

Gjest singelmamma

Jeg er i begynnelsen av 20årene og har en jente på ett år.

Det ble slutt mellom meg og faren til barnet for noen måneder siden og nå er jeg så hodestups forelsket i en ny gutt. Vi har rotet og kost oss sammen HVER gang vi har vært ute sammen de to siste månedene. Vi ender alltid opp sammen. Det har aldri vært noe annet enn i "fylla" og jeg har prøvd å ta til takke med det.

Men nå har faren til barnet begynt å ødelegge. Han bråker med han jeg holder på med, ber han holde seg unna meg osv... Det ødelegger så mye. :tristbla:

Han jeg er forelsket i, la meg kalle han "mats", har fortalt meg at det _kun_ blir på fylla, ikke ellers, at han ikke har følelser for meg.

Jeg har lenge lurt på hvorfor jeg bare er "bra nok" i fylla, men i går da jeg var ute edru, tok jeg mot til meg og spurte hvordan ting lå ann.

Han sa til meg at ENESTE grunnen til at han ikke vil "holde på" med meg når han er edru er fordi han er redd for å få følelser for meg. Han er redd fordi han ikke er klar for å bli sammen med ei jente som har barn.

Han sier det er den eneste grunnen, og at om det ikke hadde vært for at jeg har en jente så hadde han ikke nølt et sekund. :tristbla:

Jeg forstår han jo, men alikvele vil jeg ikke forstå.. Jeg skulle så inderlig ønske at han bare kunne være litt mer voksen. La livet gå sin gang...

Jeg vet ikke om det er sånn det er, men for meg virker det som at jenter som blir tidlig mor har vanskelig for å få seg en ny kjæreste på sin egen alder. Det plager meg. I alle fall nå, for jeg får vondt i magen bare jeg tenker på mats... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er i grunn ikke så mye å gjøre. Glem Mats og fortsett livet ditt, så møter du snart en annen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
det jeg egentlig lurte på var... hva skal jeg gjøre??  :tristbla:  :tristbla:  :tristbla:

Det er fint lite du kan gjøre.

Du må selvsagt ta en prat med barnefaren og be han ligge unna fremtididge kjærester. Men Mats er borte. Sånn er det bare noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Det er nok desverre lite en kan gjøre...gi fanden i mats, også finner du deg en annen.

Dåg det er lettere sagt enn gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Det er nok desverre lite en kan gjøre...gi fanden i mats, også finner du deg en annen.

Dåg det er lettere sagt enn gjort...

det er nok myyye lettere sagt enn gjort ja... hehe... skulle finnes en måte å bare gjøre de hersens gutta forelska på... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

En jente i begynnelsen av 20 årene med en datte r på 1 år. De siste 2 mnd har du vært sammen med en fyr i fylla og det har tydligvis skjedd flere enn 2 ganger og du lurer på hvorfor han ikke er interresert i deg :overrasket:

Det sier vel seg selv det. Synes det virker rimelig useriøst å fly på byen å drikke seg full ved hver ledig anlednoing når man har fått barn. Dette enten man er 18, 20 , 30 eller 40 år når man blir mamma. Beklager men det vitner om at du ikke tar rollen din "alvorlig" , og at du er på desperat jakt etter en ny pappa til ungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jente i  begynnelsen av 20 årene  med en  datte r på 1  år.  De siste 2  mnd  har du vært sammen med en fyr i fylla og det har tydligvis skjedd flere enn 2 ganger og du lurer på hvorfor han ikke er  interresert  i deg  :overrasket:

Det sier vel seg selv det.  Synes det virker  rimelig useriøst å  fly på byen å drikke seg full ved  hver  ledig anlednoing når  man har fått  barn. Dette enten man er 18, 20 , 30 eller 40 år når  man blir  mamma. Beklager men det vitner om at du ikke tar rollen din "alvorlig" , og at du er  på desperat jakt etter en ny pappa til ungen.

Ja, når man blir mor er det får det #"¤% steike meg være slutt på moroa!!!

:ironi: Det har ikke falt deg inn at barnet kanskje er hos faren en stor del av tiden og at hun gjør det andre 21 åringer gjør når hun ikke har barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, når man blir mor er det får det #"¤% steike meg være slutt på moroa!!!

Ja så man kan ikke ha det moro uten fyll og kn... mener du :overrasket:

Jaja deg om det

:hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så  man kan ikke ha det moro uten fyll og kn...  mener du   :overrasket:

Jaja deg om det

:hår:

Alt til sin tid, men at man har blitt mor betyr vel ikke at man nødvendigvis må tilbringe resten av livet med foldede hender og korslagte ben? :hår:

Endret av Leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Alt til sin tid, men at man har blitt mor betyr vel ikke at man nødvendigvis må tilbringe resten av livet med foldede hender og korslagte ben? :hår:

Selvfølgelig ikke. Men hvorfor skal man på død og liv stresse med det når man har spedbarn hjemme da? Det virker bare krampeaktig og ja litt desperat. Plutselig sitter man der med en til unge før man vet ordet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Selvfølgelig  ikke. Men hvorfor  skal man på død  og liv stresse med det når  man har spedbarn  hjemme da? Det virker bare  krampeaktig og ja litt desperat. Plutselig sitter  man der med  en til unge før  man vet ordet av det.

Vel når jeg jobber 6 dager i uken for å få endene til å møtes så må jeg ha litt "fri" jeg også. Og grunnen til at jeg har vært så mye ute de to siste månedene er helst at jeg hadde barnefri i påsken for aller frste gang på ti måneder. Mine foreldre hadde han med seg på hytten og jeg kunne da slippe meg løs og gjøre som jeg ville en uke.

Det har vært EN helg før dette at jeg hadde hatt barnevakt. Regner med de som klager her ikke har barn selv som de tar seg av aleine i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Råd til trådstarter fra en mann:

Du har en sjanse til å få mats interessert..og det er å snu ryggen til han totalt..ikk gi han noe mer kos eller sex, og si at du er interessert i et skikkelig "mannfolk".

På den måten blir han enten nysgjerrig og evt forelsket eller så gir han faen. Slik det er i dag kan han bare ta det han vil uten å måtte forplikte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Vel når jeg jobber 6 dager i uken for å få endene til å møtes så må jeg ha litt "fri" jeg også. Og grunnen til at jeg har vært så mye ute de to siste månedene er helst at jeg hadde barnefri i påsken for aller frste gang på ti måneder. Mine foreldre hadde han med seg på hytten og jeg kunne da slippe meg løs og gjøre som jeg ville en uke.

Det har vært EN helg før dette at jeg hadde hatt barnevakt. Regner med de som klager her ikke har barn selv som de tar seg av aleine i alle fall.

Tull.. jeg har vært alene med barnet mitt siden fødselen og han er nå 12 år.

Ikke hadde jeg Avlastning de første 3 årene av far og familen min bor på annen kant av landet. De gangene jeg hadde avlastning de første 3 årene ble ihvertfall ikke brukt til å fly på fylla for å skaffe en ny pappa til ungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull.. jeg har  vært alene med  barnet  mitt  siden  fødselen og  han er  nå  12 år.

Ikke  hadde jeg Avlastning de  første 3  årene  av  far og  familen  min bor  på annen kant av  landet. De gangene  jeg  hadde avlastning de første 3 årene ble  ihvertfall ikke brukt  til å fly på fylla  for  å skaffe en ny  pappa til ungen.

Det later til at din situasjon har etterlatt seg en del bitterhet, så da får vi være glad for at trådstarter har vett til å gjøre tingene litt annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piper
Det later til at din situasjon har etterlatt seg en del bitterhet, så da får vi være glad for at trådstarter har vett til å gjøre tingene litt annerledes...

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplevde ikke innlegget som bittert, og reagerte også på at trådstarter valgte å dra på fylla når hun først hadde fri.

Men vi er jo forskjellige, heldigvis. Synes likevel det er litt søkt å bli kalt bitter fordi man ikke benytter sjansen til skikkelig "fyll" med ett sjansen byr seg.

Ellers er jeg enig i tipset den ene gjesten gav her, om å holde tilbake på "godsakene" til han vil mer. Hvorfor skulle han bli sammen med deg når han får alt det han vil ha uten å forplikte seg?

Ta en skikkelig prat med barnefaren, og lykke til med babyen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde ikke innlegget som bittert, og reagerte også på at trådstarter valgte å dra på fylla når hun først hadde fri.

Men vi er jo forskjellige, heldigvis. Synes likevel det er litt søkt å bli kalt bitter fordi man ikke benytter sjansen til skikkelig "fyll" med ett sjansen byr seg.

Ellers er jeg enig i tipset den ene gjesten gav her, om å holde tilbake på "godsakene" til han vil mer. Hvorfor skulle han bli sammen med deg når han får alt det han vil ha uten å forplikte seg?

Ta en skikkelig prat med barnefaren, og lykke til med babyen din!

Refleksjon og evnen til å ha to tanker i hodet på en gang er "no' dritt" forstår jeg... Rådet ditt er også dårlig; Bare ordlyden din får meg til å frese! "Godsakene"?!?

Hun har vel dessuten ikke noen "baby" lenger når ungen er godt og vel passert ett år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstartermå først og fremst ta

Må først og fremst takke Leo og de andre som faktisk klarer å se realiteten her. Takk for støtten.

til dere andre: jeg har da virkelig ikke flydd på fylla hver gang jeg har fri! Dere går jo virkelig inn for å misforstå her. Og hva jeg gjør på min "fritid" har da virkelig ikke noe med hvordan jeg er som mor. Hva mener dere at jeg skal gjøre da? Sette meg ned i sofaen og strikke ullteppe når vesla er hos pappan sin? Jeg har selfølgelig også slappet av når jeg har hatt fri, men har også gått ut for å ha det morro sammen med venner. Ser ikke noe galt i det...

Forresten så er jeg IKKE ute etter å finne en ny "pappa" til barnet. Det er virkelig det frekkeste..

Pappan til jenta mi er mer enn bra nok far og jeg ville ALDRI prøvd å erstatte han med en annen på det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...