Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Jeg er lys i huden, og fargen er mer rosa enn gul. Har lyst til å prøve en blush, men lurer på hvilket merke og farge jeg bør ha?
Gjest Gjesta Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Det er rouge du mener ikke sant? Hvis jeg var deg ville jeg gått til et parfymeri og spurt om hjelp til å velge farge, det er litt vanskelig å anbefale deg et ut ifra kun en beskrivelse av farger. Jeg bruker Chanel sitt og er kjempefornøyd med det.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #3 Skrevet 17. mai 2006 Vanskelig å vite akkurat hvilken nyanse du kler, men jeg er iallefall veldig fornøyd med mitt rouge fra Chanel! Make up store og Maybelline har også fine rouge som er vesentlig billigere enn Chanel, de synes jeg også er bra. Likte ikke er rouge jeg hadde tidligere fra Lancôme, synes det var vanskelig å legge jevnt.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #4 Skrevet 17. mai 2006 Jeg vet ikke, men jeg har nettopp kjøpt en rosa blush. Man ser veldig frisk og søt ut med rosa blush. Ungdommelig. Er 18. Spør på parfymeriet, det anbefaler jeg.
Gjest gjesta Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 Dersom man skal anbefale deg noen farger, må man nesten vite litt mer om de resterende fargene dine. Slikt kan de som regel hjelpe deg med å se i parfymerier og sånn også. Jeg har for øvrig selv veldig lys hud, og jeg bruker fersken, korall og slike farger på mine rouger. Men det er ikke sikkert sånne nyanser vil passe deg, og ditt utseende. Det finnes for øvrig mange bra rouger! Du må nesten bare prøve deg frem litt!
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #6 Skrevet 17. mai 2006 Takk for svar. Parfymeridamene anbefaler litt forskjellig egentlig. Jeg har lyst hår og blå øyne hvis det skulle ha noe å si. Har hørt mye bra om Chanel, så jeg vil gjerne prøve det. Hvordan ser dere ut som bruker Chanel, og hvilken farge bruker dere?
Gjest Gjesta Skrevet 17. mai 2006 #7 Skrevet 17. mai 2006 Jeg har lys hud med fregner, og varm undertone i huden. Jeg bruker Chanel 82 reflex. Søstern min bruker akkurat den samme, hun har en lys og rosa hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå