Gå til innhold

Gratulerer med dagen!

Anbefalte innlegg

Gjest Bare innom
Skrevet

Da har mann og barn forlengst forsvunnet ut i regntåka, og jeg benytter anledningen til å ønske alle:

hjertelig til lykke med dagen!

Håper dere alle får en riktig fin dag,

uansett om dere feirer eller ikke!

:flagg::gratulerer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Bare innom og alle andre. Jeg vil også ønske alle gratulerer med dagen :flagg::vinke: Nå skal jeg ut med Bikkja og så er det å se på barnetoget. Griner like mye hvert år :grine::ler:

Håper alle får en flott dag.

Gjest Gjest_Bare innom_*
Skrevet
Da har mann og barn forlengst forsvunnet ut i regntåka, og jeg benytter anledningen til å ønske alle:

hjertelig til lykke med dagen!

Håper dere alle får en riktig fin dag,

uansett om dere feirer eller ikke!

:flagg:  :gratulerer:

Måtte bare føye til... dette blir en fantastisk flott dag til tross for dårlig vær!

Klokken 07.25 dukket korpset opp i gata VÅR, spilte "Norge i rødt, hvitt og blått" for meg (ja, det var bare for meg selv om de andre fikk glede av den også)...

Lett-rørt som jeg er, så lo og gråt jeg om hverandre, og da korpsformannen kom bort for å gi meg en klem ("dette gjorde vi kun for deg!"), da kunne jeg bare hulke fram et "takk!".

Det er nok ikke så mange som forstår hva dette faktisk betyr for meg, men når jeg sier at jeg elsker korpset (jeg har spilt i 15 år selv) og siden dette er første gangen på 36 år at jeg hverken kan delta eller se på barnetoget, så var dette det nydeligste noen noen gang kunne ha gjort for meg!

Håper dere andre får en like flott dag!

Stor klem fra "Bare innom"

Skrevet

Hipp, hipp hurra! :flagg:

Gratulerer med dagen alle sammen!

Gjest StoreSky
Skrevet

:flagg::dagens-rose:

Gratulere med dagen alle og enhver!!

Gjest Miloine
Skrevet

Gratulerer med dagen, til alle dere her inne fra meg :klem:

:flagg::flagg::flagg: HURRA!

PS!Hvem har bursdag egentlig :ler: kødda.....

Gjest gjest1
Skrevet
Det er nok ikke så mange som forstår hva dette faktisk betyr for meg, men når jeg sier at jeg elsker korpset (jeg har spilt i 15 år selv) og siden dette er første gangen på 36 år at jeg hverken kan delta eller se på barnetoget, så var dette det nydeligste noen noen gang kunne ha gjort for meg!

Nå fikk jeg klump i halsen og tåkesyn i hvert fall... så utrolig flott gjort!

Gratulerer med dagen alle sammen, håper dere ikke fryser but'n av dere!

:dagens-rose::flagg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...