johanne Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 (endret) Kom akkurat hjem fra London. Hadde gleda meg til å gå å kikke på Top Shop på Oxford cirkus. Men hjelpe meg, for en rotebutikk. Det fantes ikke system, det var bare helt tilfeldig hvor klærne hang, ikke noe etter farge eller form. Det var helt umulig å finne frem. Jeg husker Top Shop som en dødskul butikk noen år tilbake. Nå så det ut som et loppemarked. Jeg fant apsolutt ingenting der. Jeg synes H&M er rotete til tider jeg, men dette var jo helt vilt. Det værste var at folk oppførte seg som om det skulle vært loppemarked eller salg også, de var helt ville og sto og dro i hver sin ende av samme plagget. Nei, jeg som hadde gleda meg til Top Shop måtte ty til andre mye bedre og ryddigere butikker. Endret 19. mai 2006 av johanne
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 HELT enig, jeg opplevde nøyaktig det samme som deg for litt siden! I tillegg var det superhøy pulserende musikk og så mye folk at man ikke kunne røre seg av flekken. Jeg måtte bare ut før jeg fikk hodepine eller besvimte eller noe. Top Shop i København derimot, der fant jeg masse, den var bra
Tusseline Skrevet 17. mai 2006 #3 Skrevet 17. mai 2006 Jeg hadde høye forventninger til Top Shop da jeg reiste til London for noen mnd. siden. Det skuffet, og jeg synes klærne var mer "loppemarked" enn mote.
Gjest Fruktfat Skrevet 17. mai 2006 #4 Skrevet 17. mai 2006 jeg har bare vært på top shop i københavn, men jeg er helt enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå