Gå til innhold

Sitter kunstige negler på?

Anbefalte innlegg

Gjest Mai-bruden
Skrevet

Har kjøpt kunstige negler fra Depend; men vil de sitte på en hel dag? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Dersom jeg skulle giftet meg ville jeg satset på en neglsalong. Ville ikke risikert å miste en, det har jeg opplevd før...

Skrevet

jeg hadde kun gått for egne eller støpenegler.

Skrevet

Hvis du klarer å sette de på riktig, så sitter de p - men de tåler ikke så mye. Jeg ville nok gått for å støpe i en neglesalong isteden.

Gjest Gjest_Litjtuppa_*
Skrevet

Har hørt at neglene blir ødelagte etter sånn støping jeg..stemmer det? Vil ikke ha stygge negler resten av året heller.. :sjenert:

Er veldig fint med støpte negler, men hadde vært praktisk å tatt de av dagen etterpå og hatt sine egne negler igjen :ler: Når faller de støpte av da ca?

Skrevet

De støpte neglene faller ikke av, de må tas av. De blir ikke ødelagt hvis det er en flink negledesigner som har lagt dem, men dine ekte negler vil nok være ganske tynn og litt mer skjøre i starten etterpå. Da er det bare å bruke en negleforsterker i starten, så blir de fort som normale igjen.

De Depend-neglene kan også gjøre dine ekte negler ganske stygge til å begynne med selv om du har dem på kun en dag. Det er pga limet.

Ville uansett gått for støpte, jeg.

Skrevet

Okei, da må jeg snakke med venninna mi som kan å støpe på negler..er jo fint da! Men vet ikke om jeg orker å gå med lange negler så lenge heller, så uvant! Går kanskje an å bestemme lengde selv? Håper det :)

Gjest nevèsta
Skrevet

Du får sikkert bestemme lengde selv. Jeg for min del støpte negler en gang, og klarte å knekke dem og, det så ikke pent ut...

Skrevet (endret)

Enig med jentene over.....

Ikke sett på limte neiler----ever. Denne dagen skal alt safest, dvs, ikke gjør noe forfengelig uten å testet det grunndig først, som løsvipper, farging av bryn, SPRAY-TAN osv.

Gå på neilstudio å få en vanlig manikyr( ca 200 kr, + kanskje 20 kr for lakk)

Det er pussing og sell av egene neiler, om du vil kan du høre om de kan gi deg masasje, dyppe hendene i halv varm voks for næring og legg en pen neilelakk. Ta med en hjemmefra, om den matcher leppestiften, eller kjole... Det går også fint å legge fransk manikyr med bare neilelakk, så slepper du å støpe neiler om du ikke klarer å håndtere det til vanlig.

Mange glemmer at neilene de legger er litt lenger og tykkere enn hva man er vant med. Så når man skal gripe etter noe, som vin-glass, velter man det fordi man ikke tenker seg om. Man åpner hånden fornære glasset, og vips.... Erfaring rikere...

Legg evt. en akryl- gelestøp oppå dine naturlige, om ikke Gud gav deg flotte neiler.

Velstellt el nøkkelordet.

Endret av M.P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...