Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #161 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Tja.. Jeg var sammen med ei på 15 en gang for lenge siden da jeg var 18 selv. Vi hadde da fantastisk sex! Faktisk så fantastisk at jeg i dag 26 år senere fortsatt drømmer om det. Har ikke vært i nærheten siden Ja.jeg har også vært innom Deiligst. Mye pent å se på der. Har nok også nappet meg i loffen et par ganger til noe som kan være en 16 åring. Kunne også tenkt meg å nappet i loffen til bildene av xxx (som nå er 32). Er det forresten lov? Jeg er da tross allt 11 år eldre enn henne? Joda det er ikke noe tvil om at en 16 åring er eller i hvert fall kan være nydelig å se på men jeg kan jo ikke tenke meg å ha sex med vedkommende. Ikke for at det ikke hadde vært noe godt. Det tror jeg faktisk det hadde vært. Nei fordi jeg nok kan tenne på det visuelle, men ikke på det mentale. Hadde forresten "sjangs" på ei nydelig dame på 25 for noen uker siden. Jeg ble så vettskremt at jeg nesten gjorde på meg.. :-) Ja ikke sant. Jeg ble sammen med min samboer da hun var 17 år. Om jeg da ser på bilder av henne fra den tida når jeg blir 40 år, som er en del år til. Er ikke det bra det da eller? Er jeg unormal gammel gris pga dette? hehe, høres jævla dumt ut, var det som tente meg da, så da får jeg ikke lov å bli tent av henne da jeg blir 40 år på det som tente meg den gangen? Må kun se på nye bilder da, eller hvordan henger dette sammen? sitat endret, mrs_bond, mod Endret 12. desember 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 12. desember 2008 #162 Del Skrevet 12. desember 2008 Tråden er ryddet, mrs_bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ana_* Skrevet 12. desember 2008 #163 Del Skrevet 12. desember 2008 Hm, siden du nevner vestlige kulturer så glemmer du at i mange av dem så gifter mannen seg med ei ung jente og da kan det være snakk om fra 13 og oppover. Der finner du også at i noen av kulturene så har den leste i "stemmen" rett på første natta de som gifter seg. Jentene blir jo gifta bort i ung alder her, nevn den kulturen du sikter til der de blir gifta bort som 25- 30 åringer, er jo gjerne i den aldere fett depoet på rumpe og lår øker. Men hvorfor bruker du egentlig vestlige kulturer som et argument, så du mener at de har mer rett på hva som skal tenne en mann, er faktisk ikke rett det du skriver om de kulturene heller. Prøver du bare å virke smart? Det du nevner høres mer gjemme i Barokken og dog ikke bare et vestlig fenomen som du beskriver. Da skulle alt være stort og pompøst, store søyler og haller osv. Poenget er bare at ikke alt kan kokes ned til natur. At det er kulturelle forskjeller forsterker bare mitt argument. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #164 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg var inne og kikket på siden pga denne tråden her. Tror dere ikke jeg fikk spørsmål om hvorfor det var i loggen eller? Hvorfor stoler ikke ikke kjærester på hverandre? Gå og snike sånn, fy skamme seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå