Gjest Gorgonzola Skrevet 23. mai 2006 #101 Skrevet 23. mai 2006 Dette er det en mann som skriver. Men når en kvinne har noenlunde samme argument, påstås det at hun er sjalu og bitter!? Hvor er logikken? Er det helt utenkelig at en kvinne kan ha en mening om dette uten at sjalusi og bitterhet ligger bak? I så fall er det en del av dere menn som er utrolig trangsynte og navlebeskuende. ← Tja, vet ikke helt om den satt i sikringsboksen nei. Tror for det første at endel verbale lyskespark servert av damer i denne tråden neppe er tuftet på sjalusi eller bitterhet, snarere en skjennepreken basert på egne høyverdige tanker om hva som er rett og galt. Ganske mange her inne som er kjappe til å skyte fra hofta og dømme nord og ned. For det andre: deiligst.no er for meg ikke spesielt spennende, har noe med alder å gjøre. Vel kan ei snuppe på 17 være både yndig og veldreid og vekke litt uskyldig kribling for å si det sånn men når jeg er dobbelt så gammel (pluss litt) er det endel reaksjoner i hjernen min som gjør at det ikke blir mer enn noe å hvile gluggene på som er behagelig der og da. Hva med kvinnene da? Ta en jentegjeng på jentetur, utdrikningslag eller deltakelse i ett av flere jenteløp-arrangementer. Hender vel at mange av dere bruser med fjæra, slenger en og annen kommentar og er småtøffe i trynet hvis dere beskuer en bred ryggtavle, ei spretten mannerumpe eller en høy mørk flott fyr som passerer, selv om han er i aldersgruppen "kunne nesten vært mora hans"? Og det er liksom bare greit og morsomt men motsatt er det fysj-a-mei??? Som de sa i The Julekalender: "Think you a little about", gjelder mange av oss. Må være lov å skue på noe ungt og vakkert selv om man har passert den alderen selv med solid margin. Stor forskjell på det kontra det å innlede noe på en chattekanal, få folk til å strippe eller i værste fall møte dem med penger og moro som "inngangsbillett" for å si det sånn. At menn i både 40 og 50 åra er hekta på sider som deiligst.no er pinlig mener jeg. At noen har kikket innom pga nyskjerrighet er noe helt annet. Men - det henger fremdeles masse kalenderpiker rundt omkring og at menn er visuelle nytere er et ufravikelig faktum som dere jenter snart må innfinne dere med, forutsatt at det ikke går over i straffbar atferd da...... den satt tenker jeg
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mai 2006 #102 Skrevet 23. mai 2006 Deiligst.no har et eget regelverk, der det må foreligge en dokumentasjon på at de som legger ut bilde er fylt 16 år. ← Det er mange under 16 år der, det er fra 16-17 og ned til 12-13 denne siden dreier seg om. Det er jo det som er poenget med at man reagerer. Det handler ikke om at unge kvinner er vakre. Men som sagt, synes ikke du at en mann burde ha litt prinsipper på slike områder som å gå inn på disse sidene. Ikke at han ikke kan synes en jente/kvinne kropp som ser moden ut er nydelig, men man skal kanskje ha sunne grenser for hva man gjør med det?
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #103 Skrevet 23. mai 2006 Hadde mine barn på 18 og 13 vært der inne, ville jeg ikke reagert. Men hadde min mann vært der inne, og det uten at det bare var tilfeldig, da ville han fort blitt singel. Han er 43, og har ikke noe på slike sider å gjøre. ← Det skal ekstremt lite til for at du tar ut skillsmisse? Har sett at du ofte svarer i slike vendinger, og håper for din del at du ikke mener det bokstavelig. Alle gjør feil, og å ha vært innom en internettside en del ganger ser jeg ikke på som en av de største tabbene en kan gjøre.
tobo Skrevet 23. mai 2006 #104 Skrevet 23. mai 2006 Altså..... Så lenge moten er slik at 40-åringer skal se ut som tenåringer og barn skal se ut som sexy voksne, så er det vel egentlig ikke så rart at det oppstår en del forvirring og usunne holdninger!!! (Bare så det er sagt: Jeg forsvarer overhode ikke pedofile)
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mai 2006 #105 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Altså..... Så lenge moten er slik at 40-åringer skal se ut som tenåringer og barn skal se ut som sexy voksne, så er det vel egentlig ikke så rart at det oppstår en del forvirring og usunne holdninger!!! (Bare så det er sagt: Jeg forsvarer overhode ikke pedofile) ← Ja og det gjør at det er enda større grunn til å være reflektert over dette! Selv om det ikke er så mange menn som har skrevet det her, så tror jeg det er mange av dem også.. Tenk å sitte å dra han og plutselig se dattera di på 14 på en av de sidene, høres ikke det litt sykt ut Endret 23. mai 2006 av Chrizzy
punktom Skrevet 23. mai 2006 #106 Skrevet 23. mai 2006 Ja og det gjør at det er enda større grunn til å være reflektert over dette! Selv om det ikke er så mange menn som har skrevet det her, så tror jeg det er mange av dem også.. Tenk å sitte å dra han og plutselig se dattera di på 14 på en av de sidene, høres ikke det litt sykt ut ← Hvor mange menn tror du napper i loffen mens de er innom deiligst? Jeg ser fine damer over alt: i blader, på tv og på gata. Jeg kan til og med oppsøke steder for å se fine jenter. Det betyr ikke at jeg setter i gang å kose blodbamsen av den grunn. Jeg tror et fryktelig lite mindretall sitter og skyver læret mens de er innom deiligst.no. Selv om de er innom der ofte.
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mai 2006 #107 Skrevet 23. mai 2006 Hvor mange menn tror du napper i loffen mens de er innom deiligst? Jeg ser fine damer over alt: i blader, på tv og på gata. Jeg kan til og med oppsøke steder for å se fine jenter. Det betyr ikke at jeg setter i gang å kose blodbamsen av den grunn. Jeg tror et fryktelig lite mindretall sitter og skyver læret mens de er innom deiligst.no. Selv om de er innom der ofte. ← Joda, uff, nå tror jeg at jeg melder meg ut av denne diskusjonen Dette var jo snakk om godt voksne menn som kunne være bestefedre, synes ikke de av prinsipp burde være der jeg. Ikke mer, ikke mindre
sEnsAtion Skrevet 23. mai 2006 #108 Skrevet 23. mai 2006 Menn, voksne menn, er dette liksom helt vanlig? ← Kanskje det er? Kanskje ikke? Jeg må nesten ha en omfattende vitenskapelig undersøkelse før jeg kan svare på det.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #109 Skrevet 24. mai 2006 Det er mange under 16 år der, det er fra 16-17 og ned til 12-13 denne siden dreier seg om. Det er jo det som er poenget med at man reagerer. Det handler ikke om at unge kvinner er vakre. ← Dette er helt feil. Barneombudet kastet seg over siden for ca 1 år siden, og deretter kom reglene om 16 års grense.
Gjest d'Arc Skrevet 24. mai 2006 #110 Skrevet 24. mai 2006 Men reglene holder ikke. Det finnes mange der under 16 år.
sEnsAtion Skrevet 27. mai 2006 #111 Skrevet 27. mai 2006 Men reglene holder ikke. Det finnes mange der under 16 år. ← Dette kan godt hende, men husk at det er vanskelig å definere alder ut fra bilde. Et bra eksempel på dette var når jeg en gang så en jente som jeg trodde var 12 år gammel, men som egentlig var 16 og ett halvt. Et heller ekstremt tilfelle, men faktum er at utseende og alder ikke har noen fast tilknytning hos mennesker, og spesielt ikke hos ungdom.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #112 Skrevet 27. mai 2006 Dette kan godt hende, men husk at det er vanskelig å definere alder ut fra bilde. Et bra eksempel på dette var når jeg en gang så en jente som jeg trodde var 12 år gammel, men som egentlig var 16 og ett halvt. Et heller ekstremt tilfelle, men faktum er at utseende og alder ikke har noen fast tilknytning hos mennesker, og spesielt ikke hos ungdom. ← Men det finnes også bilder av 12 år gamle jenter som ser ut som 16 åringer. Jeg har en søster på 12 og du skal se de bildene hun tar av seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #113 Skrevet 27. mai 2006 Men det finnes også bilder av 12 år gamle jenter som ser ut som 16 åringer. Jeg har en søster på 12 og du skal se de bildene hun tar av seg selv. ← Hva har det med saken å ghjøre, så lenge ikke så unge jenter får lov til å legge ut bilder av seg på deiligst.no?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #114 Skrevet 27. mai 2006 Læreren vår på ungdomsskolen surfer mye på www.deiligst.no Nesten ingen jenter som liker ham, fordi han stirrer på oss i gym'en.
Gjest Chrizzy Skrevet 27. mai 2006 #115 Skrevet 27. mai 2006 Læreren vår på ungdomsskolen surfer mye på www.deiligst.no Nesten ingen jenter som liker ham, fordi han stirrer på oss i gym'en. ← Ekkelt!!!
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #116 Skrevet 5. juni 2006 Jeg synes ikke det er et problem at menn på 50 ser på jenter på 16 på nett. Hvis de derimot lokker dem inn i uløkka synes jeg det er mer urovekkende. ← Herskesyke kvinnfolk er ikke noe å samle på. Gi de en tupp i ræva ut døra og kast BH ene og deodorantene etter.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #117 Skrevet 5. juni 2006 Hva har det med saken å ghjøre, så lenge ikke så unge jenter får lov til å legge ut bilder av seg på deiligst.no? ← Det er nettopp det de gjhør da vet du, tulling.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #118 Skrevet 5. juni 2006 Læreren vår på ungdomsskolen surfer mye på www.deiligst.no Nesten ingen jenter som liker ham, fordi han stirrer på oss i gym'en. ← Det er ikke den første læreren...
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #119 Skrevet 15. juni 2006 Jeg hadde utrolig dårlig selvtillit, og fikk et tips om å legge ut bilder av meg selv på deiligst.no. Jeg ville ikke vise ansiktet mitt, men viste bilder av kroppen min, og håpte på en positiv komentar. Jeg la ut lettkledde bilder, og av kroppen min. Fikk over 20 kommentarer samme dag. Det var gøy i begynnelsen, men etter en stund merket jeg meg ekle kommentarer av eldre menn. "Jeg sitter og runker nå, skulle ønske du var her". og menn i alderen 30-40 og til og med 50 års alderen spurte om å møte meg osv... Jeg sletta meg som bruker. Men selvtilliten ble ikke bedre. De burde stoppe en slik side. Jeg er 16 år gammel
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 15. juni 2006 #120 Skrevet 15. juni 2006 Ville ikke hatt en Deiligstdott.no glanende-mann om du kasta han etter meg med bruksanvisning og bæresele!! Kvalmende å tenke på...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå