Gå til innhold

Deiligst.no

Gjest Ikke 16

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
For øvrig er jeg nok adskillig mindre opptatt av deiligst.no, enn jeg er av de merkelige holdningene til modne kvinner, når det gjelder unge lovlige jenters rett til å forelske seg i hvem de vil, uten at kjerringer legger seg oppi med sine bitre sjalusikommentarer.

De modne kvinner vet nok at toget deres har gått for lenge siden,og nærmer seg faretruende fort endestasjonen for atraktiviteten :ler:

Derfor disse bitre sjalusikomentarene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest d'Arc

Ja, for menn blir jo bare deiligere og deiligere med åra de. Særlig når de begynner å nærme seg 40-50 år :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De modne kvinner vet nok at toget deres har gått for lenge siden,og nærmer seg faretruende fort endestasjonen for atraktiviteten  :ler:

Derfor disse bitre sjalusikomentarene  ;)

Hvor lenge tror de modne menn at de kan være attraktive for en ungjente da?

Og hvor mange menn over 30 er det i det hele tatt?

Har dere sett på dere selv?

Hvem er det som tar mest vare på utseendet sitt av kvinner og menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innpå de sidene og sjekket. Det er ganske unge jenter som er der altså. Vi snakker jenter langt ned i tenårene. Det var veldig oppstyr om dette i media en stund, men nå ser det ut til å ha lagt seg, men jeg stiller meg spørrende til hva eldre menn ser i de der. Jeg liker godt å se bilde av ei fin dame, men jeg som er under 30 synes at de der er altfor unge til at det er noe å se på. Jeg synes vi skal la barna være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Ja, for menn blir jo bare deiligere og deiligere med åra de. Særlig når de begynner å nærme seg 40-50 år :hoho:

Øøyhh, jeg nærmer meg snart 40, og jeg blir faenmeg deiligere og deiligere! Vurderer å lage mitt eget nettsted med stramme middelaldrende mannerumper. http://www.strammest.no

(For ordens skyld: Kødda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_pixel_*

Jeg har fulgt med på denne diskusjonen og forstår ikke helt problemstillingen. Skal alder diskvalifisere en å se på yngre kvinner? Hvor går grensen, oppad eller nedad?

Om en tenker litt videre minner denne diskusjonen om hva som er politisk korrekt eller ikke.En må gjerne trekke paraleller til hvordan kunsten opp gjennom tidene har vært gjenstand for sterke meningsytringer.

Er trist å tenke på egentlig. At det oppleves som skittent, ekkelt og undermåls at en som har passert 40 titter på yngre kvinner, fra deiligst dot et eller annet eller noe annet.

Tror du er dum om du ikke erkjenner eller forstår at vi alle mennesker gjerne titter på skjønnhet, ønsker og begjærer det. drømmer og tenker. Det være seg yngre kvinner eller menn, eldre av det samme, penger eller noe annet. Hvor skal grensen gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest d'Arc

Jaha. Så du synes det er greit at 30-40 årige menn sitter og sikler etter 16-17 årige jenter? Har du virkelig lest tråden så godt som du påstår?

Når det kommer til String Emil, han har jeg aldri hørt om. Hvem er han da?

Endret av d'Arc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes det er veldig ekkelt når voksne menn sitter og glor på prepubertale jenter, som kunne vært datteren deres. Alle menesker liker og tiltrekkes av skjønnhet, men det får være grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Når det kommer til String Emil, han har jeg aldri hørt om. Hvem er han da?

En legendarisk tysk stringbruker i sin beste alder, med betydelig selvtillit eller selvironi. Tror det var LilleBille som forelsket seg i ham og la ut noen hysteriske bilder tilsatt hysterisk musikk.

Prøv å google ham, så kanskje vidunderet åpenbarer seg. Eller send en PM til LilleBille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaha. Så du synes det er greit at 30-40 årige menn sitter og sikler etter 16-17 årige jenter? Har du virkelig lest tråden så godt som du påstår?

Menn ser på 17-åringer på deiligst no, og kvinner på 17-åringer på idol og top model.

De to sistnevnte programmene er nok med på å få jenter til å få lyst til å eksponere seg på sider som deiligst.no.

Bra forbrukere av slike program ikke har noe skyld i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Jeg har fulgt med på denne diskusjonen og forstår ikke helt problemstillingen. Skal alder diskvalifisere en å se på yngre kvinner? Hvor går grensen, oppad eller nedad?

Om en tenker litt videre minner denne diskusjonen om hva som er politisk korrekt eller ikke.En må gjerne trekke paraleller til hvordan kunsten opp gjennom tidene har vært gjenstand for sterke meningsytringer.

Er trist å tenke på egentlig. At det oppleves som skittent, ekkelt og undermåls at en som har passert 40 titter på yngre kvinner, fra deiligst dot et eller annet eller noe annet.

Tror du er dum om du ikke erkjenner eller forstår at vi alle mennesker gjerne titter på skjønnhet, ønsker og begjærer det. drømmer og tenker. Det være seg yngre kvinner eller menn, eldre av det samme, penger eller noe annet. Hvor skal grensen gå?

Vi kan jo ikke noe for hva vi synes er fint. En jente på 14-15 kan jo se helt voksen ut, og være helt nydelig. Men synes ikke du at (særlig) godt voksne menn av prinsipp burde holde seg unna de sidene? Er det ikke litt uff å tenke på at pappan til Marita på 14 sitter og ser på sexye bilder av "venninnene" hennes på nettet? Jeg tenker at voksne modne menn er såpass reflekterte, at de selv vil synes det er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest d'Arc

Jeg synes deiligst.no er et møkkaopplegg.

Jeg skjønte ikke helt hva du mente, Punktom. deiligst? idol? sammenheng? hæ?

Endret av d'Arc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det er et problem at menn på 50 ser på jenter på 16 på nett. Hvis de derimot lokker dem inn i uløkka synes jeg det er mer urovekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piper
Hvem har snakket om BARN i denne sammehengen? Jeg regner vel ikke med at det er avbildet barn på denne siden? I så fall er den ulovlig, og ville forlengst vært stengt? Skal gå inn på siden å kikke.

Det er imidlertid denne voldsomme sjalusien voknse kvinner viser overfor unge jenter, som jeg reagerer negativt på. Skammelig holdning, syns jeg, hva har disse unge jentene gjort dere for noe?

Finnes ikke sjalu i det hele tatt, men ville ikke hatt en mann som siklet på unge jenter. Har man ikke klart å komme over det stadiet, da er man ikke noe mann for meg. Så enkelt er det bare, og det har ikke noe med sjalusi å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Flere av mennene på vår arbeidsplass besøker jevnlig slike sider på jobb. Nå har det gått så langt av IT-ansvarlige har måtte sperre all tilgang! Flaut... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...