Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Det er ikke alle menn som synes det er så viktig å gjøre noe ut av det, enten det er 1års samboerskap, eller 4års jubileum siden dere ble sammen osv....

Men for mange kvinner er dette viktig, og ja det er viktig for meg. Jeg og min kjære har bodd sammen i 1år nå og vært kjærester i 2 år. Han bryr seg ikke så mye om disse dagene, og har ikke behov for å feire det akkurat. På 1årsdagen var vi ute å spiste middag. Jeg brukte det som unnskydlning til at vi måtte feire dagen, men vi hadde tenkt oss ut å spise uansett.... Men han syns jo det er koselig.....

Men han tar ikke initiativet selv til å "opplyse" meg om disse dagene osv.....

Har flere av dere det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det omvendt. Sambo husker alle slike "romantiske" datoer og vil gjerne feire det på en eller en annen måte. Jeg derimot kan godt skippe slike jubileer, det eneste jeg husker er datoen vi ble sammen for vår datter ble født samme dato noen år senere.

Skrevet

Vi har aldri feiret eller "opplyst" hverandre om slike dager. Vi har vært sammen i mange år, men har faktisk aldri gjort det. Jeg hadde vel vært mer med på det om han hadde vært interessert i slik, men siden han aldri har vært det - har ikke jeg heller brydd meg noe om det i grunn.

Vi får vente til vi blir gift og feirer bryllypsdager, kanskje det blir en liten middag eller noe lignende da :ler2:

Hører om andre som feirer månedsjubileumer med å kjøpe dyre gaver til hverandre og slikt. Det virker mest slitsomt.

Skrevet

Mannen min er litt opptatt av disse merkedagene, både dagen vi ble sammen og bryllupsdagen. Vi har feiret litt av og til med å gå ut og spise eller han har kjøpt blomster til meg.

Bursdagen min er han derimot fullstendig uinteressert i!! Vi har vært sammen i mange år nå, men det er det samme hver gang. Jeg gjorde mye ut av hans bursdag de første årene og håpet at han skulle forstå at bursdager er viktige for meg, men han tok ikke signalet særlig, så nå har jeg begynt å ta igjen med samme mynt... Jeg blir alltid litt lei meg for det der, men han sier at det er vanskelig å kjøpe gave til meg. Jeg må omtrent stave for ham hva jeg ønsker meg, ellers får jeg ikke gave i det hele tatt. I fjor fikk jeg én rød rose... :icon_frown:

Skrevet

Her er ingen av oss egentlig opptatt av bli-sammen-dager eller flyttet-sammen-dager eller forlovelsesdager, så det er ikke et problem. Men bryllupsdagen håper jeg at vi kommer til å markere (har bare vært gift siden november). Men det holder med en god middag eller tur på kino eller noe, presanger er ikke nødvendig.

Skrevet (endret)

Vi har ikke engang noen dato...tror det var mye surr i starten-da jeg foreslo en slags dato for da vi ble sammen så ville han ikke gå med på det.Enda vi hadde surret i 1 mnds tid. Jeg vil gjerne markere slikt av og til..men siden han ikke bryr seg,så har jeg & bare gjort det samme.

Hadde likt å hatt en dato. Mye fordi jeg aldri vil forlove meg før et halvt år før jeg gifter meg...Videre vil ikke han gifte seg . Så datoer får vi klare oss uten.

Endret av snøfnugg
Skrevet

Forlovelsesdagen er heldigvis gravert inn i ringen. Når folk spør når vi ble forlovet kan jeg bare ta av ringen for å finne det ut. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Hos mine foreldre er det slik at det er min far som synes disse dagene er viktige. Hvert år på bryllupsdagen, kjøper han blomster, kake og en ting til min mor. Min mor bryr seg egentlig ikke, men hun smiler litt over hvor ivrig han er. Synes det er litt søtt jeg da.. :sjarmor:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Hos oss liker begge å markere datoer, men det er ikke verdens undergang om vi ikke gjør det. I år glemte vi begge fullstendig 3-årsdagen vår :sjenert:

Når det gjelder bursdager feirer vi alltid de. Jeg husker alltid hans, og han kan ikke unngå å huske min ettersom jeg alltid legger planer for den dagen. Men han avslørte for et par uker siden at han ikke ante hvilken dato jeg er født ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...