Gå til innhold

Fotografering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid regner dere å bruke på fotografering + evt. tid i transport? Synes ofte det tar så fryktelig lang tid før brudeparet kommer i de bryllupene jeg har vært i...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår fotograf regner 2 timer, og så tar det for oss ihvertfall en halvtime å komme oss frem og tilbake.

Gjest gjest1
Skrevet

Fra vielsen var over og frem til middagen tror jeg vi hadde ca 1,5 t. Pga regn ble det fotografering i studio på oss, og det hele var over på under en time. Blir mye mindre jobb for fotografen når man er inne i forhold til lys osv. Vi hadde korte avstander mellom kirken, fotografen og selskapslokalet og var faktisk på plass på festen før skjema. :tommel:

Skrevet

Vi brukte ca 1,5 t på fotografering. Hadde 10-15 min å kjøre fra fotografen til kirken og fra fotografen til selskapslokale. Vi tok bare bilder ute.

Vi ordnet med frukt og drikke til gjestene mens de ventet.

Skrevet

Fotografen vår har satt av ca 1 time til oss. Da skal alle bildene helst taes ute. (Med mindre det pøsregner!)

Det er ellers ca 15min å kjøre mellom kirke og fotograf, og tilsvarende mellom fotograf og selskapslokale.

(Har gammel bil, så det kan ta litt ekstra tid.)

Gir gjestene denne tiden til å forflytte seg selv mellom kirke og lokale. Og serverer litt enkle forfriskninger når de kommer fram.

Har også opplevd at denne "ventetiden" er ganske lang, men litt hyggelig, siden folk får tid til å "mingle".

Skrevet

Vi regner 2 timer fra vi drar fra kirken til vi ankommer selskapslokalet igjen. Skal ta en del forskjellige og spesielle bilder (mange ulike settinger og locations), så fotografen ville ha 1 1/2 time på seg.

Skrevet
Hvor lang tid regner dere å bruke på fotografering + evt. tid i transport? Synes ofte det tar så fryktelig lang tid før brudeparet kommer i de bryllupene jeg har vært i...

Nettopp derfor skal vi fotograferes før vielsen ;) Vi skal kun ha middag og ikke fest, og har flere langveisreisende som skal returnere samme kveld, så derfor har vi valgt å ha fotograferingen før vielsen for å gjøre det best mulig for gjestene.

Vi skal vies kl. 15, og fotograferingen er kl. 13.15. Da mente fotografen at vi hadde god tid, og at vi rakk en liten røyk før vielsen for å roe nervene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...