Boogie Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Holder på å lage kirkeprogrammet Men nå som jeg er ferdig, oppdager jeg at det blir jo feil at sidene er etter hverandre. Vet at jeg har lest det et sted her inne hvordan man skal endre innstillingene. Men det er en del å lete igjennom for å finne det ut. Så for å slippe det, spør jeg dere. Håper på svar nå da
Brudesløret Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Du har laget programmet i Word? I tilfelle kan du gå på Fil, Utskriftsformat og så velge sider og velge 2 sider per ark i menyen til høyre. Og husk at baksiden kommer først, så forsiden. Da blir det riktig ved utskrift. Lykke til!
Krista83 Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Eller du går inn på format og velger spalter... ( i word)
Boogie Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2006 Får ikke opp de alternativene dere nevner, så rart!!! Har skrevet det i Word! Men tuuusen takk for hjelpa (Husket de igjen når jeg leste de ) Kan dere være noe jeg overser tro? Går inn på utskriftsformat. Får flere alternativer, men ingen gjør at to sider er på et ark. Også har jeg gått inn på format og så inn på spalter. Ingenting da heller
Gjest Pinsebrud Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 Prøv å klikke "skriv ut" og så velge antall sider per ark der. Det har jeg som valg i hvert fall, men det kan jo være forskjellig for ulike PC-er kanskje?
*Anne* Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Hei. Da har jeg prøvd ut litt. Jeg antar at du har f.eks. 4 sider stående A4 i utgangspunktet.. Velg Fil|Skriv ut (du får opp dialogboksen for utskrift) Så finner du en plass det står "Sideområde" med 3 valg: Alle, Gjeldende side, Sider Der merker du "Sider" og skriver 4,1 i ruta bak Så finner du plassen der det står "Zoom" Sider per ark: velg "2 sider" Voila ! Da ble det i hvertfall en liggende A4 med side 4 til venstre, side 1 til høyre hos meg. Håper dette kan hjelpe.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 Får ikke opp de alternativene dere nevner, så rart!!! Har skrevet det i Word! Men tuuusen takk for hjelpa (Husket de igjen når jeg leste de ) Kan dere være noe jeg overser tro? Går inn på utskriftsformat. Får flere alternativer, men ingen gjør at to sider er på et ark. Også har jeg gått inn på format og så inn på spalter. Ingenting da heller ← I utskriftsformat velges marger, liggende eller stående utskrift, topp og bunntekst samt hva slags papir du skriver ut på. Hvis du skal ha et kirkeprogram som er et A4 ark brettet på midten, bør du : velge liggende utskrift fra Fil - utskriftsformat. hvis du allerede har skrevet noe bør du merke teksten før du velger Format - spalte. bruk forhåndsvisning slik at du får for- og bakside riktig i ftht utskriften - spesielt hvis den er tosidig. tosidig utskrift velges vanligvis fra Skriv ut menyen.
jordbær Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Har alltid brukt spalteversjonen. Synes det er greiest!
L@dy Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Får det ikke til! Alt kommer ut stående! Har alltid brukt spalteversjonen. Synes det er greiest! ← Har forsøkt dette, og jeg fikk jo delt teksten, men den står jo allikevel på høykant.
L@dy Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 Av en merkelig grunn så kom det ut sånn jeg hadde tenkt...dvs nesten. Men nå komm det vertfall ut liggende på den ene siden. Men det kom jo liksom INNI arket... *lese denne tråden en gang til, enda mer nøye*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå