Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Har kjøpt hårkuren all soft fra redken på look fantastic, mens jeg bruker shampoo og balsam fra elvital (den rosa serien..) Da jeg var hos frisøren i går og tok lyse striper spurte frisøren hva slags shampoo jeg brukte for håret mitt var så tørt.(syns ikke det er så tørt jeg da.. ) Jeg sa jeg brukte den rosa serïen og da sa hun at jeg kunne bare glemme å tro at hårkuren fra redken ville fungere da, da dagligvare shampoer inneholdt så mye silikon at hårkuren ville ikke trenge inn i håret... så nå skal jeg kjøpe ny på look fantastic! Noen som har en anbefaling? tenkte jo litt på redken men så fikk jeg lyt på TIGI osv..vanskelig å bestemme seg der inne.. jeg har hår til skuldrene, egentlig brunt men en del lyse striper i det. I tilegg skal jeg kjøpe bursdagspresang til venninnen min og tenkte å kjøpe noe stæsj der. Hun har kort ekstremt TYNT og FINT hår så jeg lurer litt på hva slags type jeg skal gå for til hun. Tenkte på den nye blonde serien til redken men trenger noe med mer volum..forslag?
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Produktene fra Redken inneholder også masse silikon, så det argumentet kan frisøren dra lenger ut på landet med... Men hvis håret ditt er bleket og slitt, kan jeg anbefale Kerastase Resistance. Den serien er helt fantastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå