Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Sliter i forholdet og trenger gode råd for å få det bedre sammen.. Er i tillegg gravid, kan det være medvirkende årsak til at ting går litt trått mellom oss? Problemet er at eg oppdager nye irritasjonsmoment ved han no, sjølv om vi har vært sammen i over fem år. Blir hele tida irritert på han. Skjønner ikkje korfor vi er ilag i det hele tatt og kordan eg kunne bli gravid med han. Hjelp!!
Missbumblebee Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Tror nok ikke det er så uvanlig jeg.. Min kjære er også utrolig irriterende og vanskelig å ha med å gjøre til tider, og jeg må si at jeg også har tenkt tanken: hva gjør jeg med han?! (selv om jeg engentlig evt veldig gdot hvorfor det er akkurat han jeg er sammen med og venter barn med) Sannsynligvis er det bare hormonene våre som spiller oss noen puss. Dessuten så er det en stor omvelting for mannen også å skulle bli pappa, så det kan være han går å grubler på ting du ikke vet og derfor kan være litt ekstra irriterende? Min kjære og jeg hadde veldig godt av jordmortime sammen, der fikk jeg vite mye av det han tenkte på samtidig som vi begge fikk råd og forståelse for tankene våre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå