Snurrepippen Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 (endret) Her er teksten min: Vi har gleden av å invitere dere til vårt bryllup 4.august 2007 Vi håper dere vil dele den store dagen vår med oss! Vielsen finner sted kl. 14.30 i Dypvåg Kirke i Tvedestrand. Alle fraktes samlet til bryllupsfesten like etter vielsen. Vi feirer i hagen i xxx på xxx. Informasjon rundt bryllupet Hvis du vil si noen ord på dagen eller gi beskjed om en sang så kontakt Toastmaster xxx på tlf: 000 00 000 eller e-post: [email protected] Antrekk: Pent antrekk (husk å ta med varme klær - vi feirer utendørs) Veibeskrivelse S.U. dato Noe mer jeg bør ha med? Endret 16. mai 2006 av Snurrepippen
C Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Ser bra ut dette! Husk å få med hvem "s.u" til og evnt med tlf nr til denne personen. Dersom dere har lagt ut gavelister eller har spesielle ønsker rundt dette, bør vel det være med under " info-teksten". Evnt mulige overnattingssteder (hoteller el) og tlf nr til disse? Bare noen tips,- ikke sikkert det passer inn i deres opplegg! Klem,C
Gjest Fruktfat Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 jeg ville hatt "vi håper dere vil dele den store dagen vår med oss!" til slutt, ikke i begynnelsen, det høres bedre ut.
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Oi, skal si du er tidlig ute Jeg synes det ser bra ut, jeg. Som en annen foreslo her, synes ikke jeg man skal ha gaveønsker i en innbydelse. Selv om det er en selvfølge å kjøpe gave til brudeparet, synes jeg ikke brudeparet skal gi inntrykk av at de tar det som en selvfølge å få Lykke til med innbydelser!
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 Mulig jeg spørr litt dummt, men av praktiske grunner, Hvorfor skriver ingen hva som blir servert til mat? For utenom kakebordet Er ikke maten også ett høydepunkt? Enten det er koltbord eller helt unikt?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 Mulig jeg spørr litt dummt, men av praktiske grunner, Hvorfor skriver ingen hva som blir servert til mat? For utenom kakebordet Er ikke maten også ett høydepunkt? Enten det er koltbord eller helt unikt? ← for for mange brude par er menyen "en hemmelighet"... somregel så gir gjestene beskjed om det er noe de ikke kan spise når de svarer, (eks skalldyr, er veganere...) slik at de da kan få et alternativ...
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #7 Skrevet 16. mai 2006 Mange mener også at hvis dere ikke skal ha fri bar at det bør opplyses om i invitasjonen. Ikke alle tar med penger eller regner med å betale for seg i ett bryllup. Ønskeliste ville jeg IKKE inkludert i invitasjonen. Også kjekt med en liste over mulige overnattingssteder for de som er tilreisende og ikke så kjent. Kanskje du har ordnet en spesialpris for gjestne dine ett sted? Ellers så syns jeg det hørtes fint ut.
Boogie Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 Syns det ser bra ut jeg!! Jeg ville også ha satt på et tlf til en kontaktperson hvis det er noe man lurer på. F.eks hvor skal privatbilene stå osv..
Susan Sto Helit Skrevet 16. mai 2006 #9 Skrevet 16. mai 2006 Hei! Ville bare henge meg på alle som mente det var uhøflig å legge inn gaveliste-info på innbydelsen. Denne infoen kan gjestene få, dersom de spør, når de svarer. Dermed gir man ikke inntrykk av å "forvente" gaver fra en ferdig plukket liste, men har en liste tilfelle gjestene ønsker tips om hva de skal kjøpe. Ellers skrev vi en liten sak om at "middag serveres ca. kl XX, slik at gjestene vet at de får middag. (De fleste antar vel det uansett, men...)
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #10 Skrevet 18. mai 2006 Er ikke dette litt vel tidlig å tenke på? Tross alt veldig lenge til dere skal gifte dere, og tross alt veldig lenge til dere skal sende de ut.....
Snurrepippen Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 18. mai 2006 Er ikke dette litt vel tidlig å tenke på? Tross alt veldig lenge til dere skal gifte dere, og tross alt veldig lenge til dere skal sende de ut..... ← Joda, sikkert.. Jeg liker å dille med sånne ting. Skal jo ikke trykke dem og legge dem i konvolutter ennå . og er veldig fornøyd med alt som er gjort.. :blunke:
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #12 Skrevet 18. mai 2006 Jeg skal gifte meg i juni samme år som deg, og kunne ikke falle meg inn å tenke på sånne detaljer ennå.
marsy Skrevet 18. mai 2006 #13 Skrevet 18. mai 2006 Jeg skal gifte meg i juni samme år som deg, og kunne ikke falle meg inn å tenke på sånne detaljer ennå. ← det er vel det samme om hun begynner tidlig? Jeg skal også gifte meg i 2007, men skal sende ut invitasjoner om 1 mnd. Vi gjør det så tidlig fordi gjestene må reise for å komme seg dit, og derfor trenger tid på seg for å se om de kan bli med eller ikke/planlegge.
Floja Felíz Skrevet 18. mai 2006 #14 Skrevet 18. mai 2006 Jeg skal gifte meg i juni samme år som deg, og kunne ikke falle meg inn å tenke på sånne detaljer ennå. ← Ja, det er det jo du som avgjør, men gjør det noe om hun er tidlig ute da? Jeg skal også gifte meg i august neste år, og holder på å lage invitasjonene nå fordi det er mange invitasjoner og annet papirmateriale som skal lages, og jeg synes det er hyggelig å pusle med det litt innimellom. Hun gjør det når det passer henne, du gjør det når det passer deg.
Snurrepippen Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #15 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Jeg skal gifte meg i juni samme år som deg, og kunne ikke falle meg inn å tenke på sånne detaljer ennå. ← Vi skal holde hele bryllupet med alt arrangement selv, på et litt utilgjengelig sted, derfor begynner vi tidlig med de enkle tingene, så vi slipper å ha dé i tillegg når det begynner å nærme seg datoen. Endret 18. mai 2006 av Snurrepippen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå