Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2002 #1 Del Skrevet 5. desember 2002 Nå er det ca 2-3 uker siden jg tok piercing i navelen .Dt gjorde ikke noe vondt da jg tok den og ikke den første uken.Mn nå er den litt vond.Når jg tar på den så føles dt som om jg får støt føler dt skikkelig.Jg greier heller ikke å snu på piercingen .Er ganske forstiktig md den.Renser den 3 ganger om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 5. desember 2002 #2 Del Skrevet 5. desember 2002 höres ut som du har vært uheldig og fått betennelse i såret - jeg ville gått tilbake dit du tok piercingen og la dem se på det - de har helt sikkert sett dette för og vet hva som er lurt å gjöre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 6. desember 2002 #3 Del Skrevet 6. desember 2002 Er nok betennelse ja. Har selv hatt piercing i navlen. Etter ett år mistet jeg kulen som holdt ringen sammen og da ble det betent og grodde igjen på 3 dager! Det viser jo bare at det er ikke så bra å lage hull her og der.. Så jeg holder meg borte fra den slags. Men hullene i ørene gror aldri igjen..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. desember 2002 #4 Del Skrevet 6. desember 2002 Hei! Jeg har to piercinger i navlen, har hatt betennelse i den ene. Og slik som du beskriver det høres det ut som en betennelse, ja. - Miamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 6. desember 2002 #5 Del Skrevet 6. desember 2002 hmm ja jeg og. kan nok med 100 % sikkerhet si at det er en betennelse du har pådratt deg. det fikk jeg første gangen jeg hadde ring i navlen. så var jeg så dum å ta en gang til noen år etterpå, og da vokste den rett og slett ut etter et par måneder. jeg trodde jeg så syner da jeg syntes den liksom "vokste" ut, så en dag syntes jeg den var så langt ute, at jeg prøvde å dra i den, og da klarte jeg å rive ut hele ringen... ÆSJ. var ikke så vondt, men jeg blødde og hadde åpent sår. fikk et stygt arr som aldri har gått bort, dette er 3 år siden nå vel, skal iallefall aldri ha ring i navlen mer!!! men fint er det:) (hehe tenker med gru på den dagen jeg blir gravid, om jeg hadde hatt ring i navlen ennå, hadde den bare "sprettet" ut plutselig??) klem Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2002 #6 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg trodde også at det kanskje var betennelse.Men nå gjør dt ikke noe vondt lenger.Det gjorde vondt i 3-4 dager greide ikke å snu på den.Mn nå gjør dt ikke vondt i det i hele tatt,og jeg kan snu på den.Hmmm..........rare saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå