Gjest baby-E Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Hei hei! Sitter her og tenkte på å lage en sommercd. Er det noen som har noen forslag til sanger? Av alle sjangre..
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Jeg er ikke så oppfinsom nå, men kom iallfall på 2! Led Zeppelin - D'yer Mak'er (usikker på apostrofene der gitt) Cloroform - Love you more Men clorofrom er rart. Så er du advart :D
Gjest baby-E Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Men clorofrom er rart. Så er du advart :D ← Advarsel er notert
Gjest Virvel Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 Sommersang nummer EN: Postgirobygget - Idyll! (Og En solskinnsdag, eller hva-den-nå-heter, bør vel også nevnes.) Gyllene Tider - Sommartider, og også När vi två blir en (?) Lillebjørn Nilsen - Bysommer (spesielt for Oslofolk, da) Den derre gamle Hoveøya-sangen... "så gikk vi en deeeilig sommernatt i land på Hooovedøøøøen" (også for Oslofolk...) Absolutt alt som har litt latinorytmer i seg, f.eks. Hips Don't Lie med Shakira og Wyclef Jean for å nevne en litt ny en, eller noe med Gypsy Kings , eller Manu Chao (min store kjærlighet).
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 Jeg synes disse er ordentlig sommer- og gladlåter: - Johnny Nash, I Can See Clearly Now - Alt av Beach Boys - Barry Manilow, Copa Cabana - Wham, Club Tropicana
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 Får alltid sommerstemning av Gypsy Kings jeg da. De som er nevnt + Neste sommer - De Lillos Miami - Will Smith gamle sanger: Summer in the City It was a itsy bitsy eeny weeny yellow polkadot bikini In the summertime and the wether is hot... (kommer ikke på hva den heter)
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2006 #10 Skrevet 16. mai 2006 Noen småting som gir meg sommerfølelse: Mezzoforte - Garden party Rovers - The Jane Fonda Workout Stevie Wonder - Sir Duke Al Jarreau - Roof garden Vamp - Loffar Paul Simon - Late in the evening (fra Concert in the Park)
Gjest baby-E Skrevet 16. mai 2006 #12 Skrevet 16. mai 2006 Takk Nå har jeg lastet ned en del. Bare å komme med flere forslag!
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #13 Skrevet 16. mai 2006 The Heat is on - Agnetha Faltshog Sommaren ar kort - Thomas Ledin Life is Life - Opus Those lazy hazy crazy days of summer - Nat king Cole Reggae night - Jimmy Cliff Suzanna - Art Company Lemon Tree - Fools Garden Om the summertime - Shaggy
Chans Skrevet 17. mai 2006 #14 Skrevet 17. mai 2006 "Flaca" av Andres Calamaro og "Gone Going" av Black Eyed Peas og Jack Johnson (ja, grusomme Black Eyed Peas.).
Gjest Miloine Skrevet 17. mai 2006 #16 Skrevet 17. mai 2006 (endret) Noen småting som gir meg sommerfølelse: Mezzoforte - Garden party Rovers - The Jane Fonda Workout Stevie Wonder - Sir Duke Al Jarreau - Roof garden Vamp - LoffarPaul Simon - Late in the evening (fra Concert in the Park) ← Enig med deg i mange låter her, men stusser litt over Vamp og loffar? Vi har alle platene av Vamp, med unntak av den siste "siste stikk" som vi bare har spesialversjonen av (6 låter) Har ikke fått kjøpt orginalplata enda, finnes den der? Er du sikker på at låta heter loffar eller er det noe som kun forekommer i teksten? Forekommer låta på "sisste stikk"? Ikke for det, men mener du låta Ingeborg? uansett den er fin den....... + mange flere av dem så klart Ingeborg er en sommerlåt de lux... eller mener du "Men går eg over engarna" (Månemannen) Er nemlig fan av Vamp og skjønner ikke helt hvem loffar er! ! har ALLE! Endret 17. mai 2006 av Miloine
Gjest Miloine Skrevet 18. mai 2006 #17 Skrevet 18. mai 2006 Glem det, jeg ser jo nå at Loffaren faktisk er på ”siste stikk” den ene jeg ikke har! http://www.vamp.no/utgivelsene/siste_stikk.htm
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #18 Skrevet 18. mai 2006 Summer lovi'n. Girls just wanne have fun. Isn't she lovely, m stevie wonder Love I can't defend, m elvira Nikolaisen To fulle menn, m jokke og valentinerne Kjærlighet er mer enn forelskelse, m Gaute Ormåsen Sommaren er här, m Thomas Ledin Øl Øl og mere øøøl.. Tommy m CAROLA!!!
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2006 #20 Skrevet 18. mai 2006 Ta med Rainmakers med Spite også, når du er i gang. Der ligger den ufrivillige sommerfølelsen i teksten... The temperature is rising, people hiding in the shade The icecap's melting, we're making lemonade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå