Snehvit Skrevet 5. desember 2002 #1 Skrevet 5. desember 2002 Jeg bruker Cleansing Milk, Toning Lotion og ansiktsmaske fra Clarins, men som fuktighetskrem bruker jeg Natusan pH5.5. Jeg synes denne kremen er helt grei, men lurer på om jeg heller bør kjøpe også fuktighetskrem fra Clarins. Jeg har også vurdert å skifte hudpleiemerke. Jeg er ikke misfornøyd med Clarins, men lurer på om noen av dere har brukt både Clarins og andre merker. Hva er i så fall deres erfaring?
Cilla Skrevet 5. desember 2002 #2 Skrevet 5. desember 2002 Tidligere brukte jeg Clarins cleansing gel, lotion og dag og natt krem. Var litt fornøyd i begynnelsen, men fikk ikke de resultater som jeg ønsket. Har fått en del uren hud siste året, mest sannsynlig pga sluttet med ppiller. Gikk så til hudpleier og fikk der md formulation som har brukt i 6 uker nå. Mye bedre. Clarins passet nok ikke til min hud, men litt prøving og feiling må en nesten regne med når en går til et parfymeri, med mindre det er en hudpleier som jobber det. Skulle nok gått til hudpleier med en gang. Skal dit for annen gang i morgen, og ta en Md fruktsyre behandling. Dag kremen( Ultra Matte day concentrate??) var ikke fet nok for meg, nattkremen liker jeg godt, bruker den hver natt. Den beste kremen er fra guinot synes jeg men den er dyr....... Har kjøpt Lancome Hydra zen, den er god synes jeg, og idealist fra estee lauder som sminke underlag, gir silkemyk hud. Øyekremen min er også fra EL, uncircle tror jeg den heter. Det var dagen reklame!!!!!!!
Snehvit Skrevet 5. desember 2002 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2002 Hvor mye koster disse produktene fra Md formulations? Får man kun kjøpt dem hos hudpleiere, eller vet du om de også finnes hos utvalgte parfymerier?
Cilla Skrevet 6. desember 2002 #4 Skrevet 6. desember 2002 jeg har aldri sett md`s produkter hos andre enn hudpleier. jeg bruker en facial claner som koster ca 350 til å vaske ansiktet med og fjerne sminke og en facial lotion som jeg smører på problemområdene, den koster den samme. utenpå denne lotionen smmører jeg en god fuktighetskrem. I går var jeg på estetique, der var en salgsrepresentant fra kanebo som ville selge meg produkter. jeg sa jeg bare brukte salong renseprodukter, nemlig md. Hun måtte innrømme at når hun gikk hudpleierskolen var det md de lærte at en skulle bruke på uren hud som min.
Cilla Skrevet 6. desember 2002 #5 Skrevet 6. desember 2002 det er drøye produkter dette her. Når jeg brukte clarins sine varte en flaske med toning lotion i ca 2 mnd. Har hatt en flaske med md i nesten 2 mnd og den er ca halvfull, litt vanskelig å kjenne da for den er ikke gjennomsiktig,,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå