Gjest Leya Skrevet 25. mai 2006 #61 Skrevet 25. mai 2006 Jeg tror det er noen som sliter litt personlig med denne artikkelen så usaklig som dette beygnner å bli fra allerkjæreste gjest.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #62 Skrevet 25. mai 2006 Jeg tror det er noen som sliter litt personlig med denne artikkelen så usaklig som dette beygnner å bli fra allerkjæreste gjest. ← mangler du noe fornuftig å si? ...siden du går til personangrep mener jeg..
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #63 Skrevet 25. mai 2006 Jeg tror det er noen som sliter litt personlig med denne artikkelen så usaklig som dette beygnner å bli fra allerkjæreste gjest. ← Det er nok mange forskjellige gjester som har svart i denne tråden. Har du noe personlig i mot at det blir satt søkelys på denne artikkelen?
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 25. mai 2006 #64 Skrevet 25. mai 2006 Tror ikke vi har lest samme artikkel jeg ← Mulig det, men det er vel i grunnen en forutsetning for å debattere det jeg tar opp i innledningsinnlegget.
Gjest Leya Skrevet 25. mai 2006 #66 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Alldeles ikke noe personlig imot det Bare virker som om noen har noe personlig MOT artikkelen... hva var egentlig temaet igjen? Endret 25. mai 2006 av Leya
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 25. mai 2006 #67 Skrevet 25. mai 2006 Alldeles ikke noe personlig imot det Bare virker som om noen har noe personlig MOT artikkelen... hva var egentlig temaet igjen? ← Noe personlig mot artikkelen? Temaet kan du lese i første innlegget. Skjønner i grunnen ikke hvorfor du spør - virker ikke som om det er temaet som er interessant for deg.
Gjest Leya Skrevet 26. mai 2006 #68 Skrevet 26. mai 2006 Grunnen til at jeg spør om tema er at det virker som om det ikke er det mest interessante her. Mer hvor utrolig dustete denne journalisten er.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 26. mai 2006 #69 Skrevet 26. mai 2006 Grunnen til at jeg spør om tema er at det virker som om det ikke er det mest interessante her. Mer hvor utrolig dustete denne journalisten er. ← Temaet for denne tråden er den vinklingen journalisten har valgt på artikkelen. Det står helt tydelig i både overskrift og hovedinnlegget. Jeg ser du har er behov for å forsvare journalisten, men det fratar ikke oss andre retten til å diskutere vedkommendes arbeid. Kan du nå holde deg til saken?
Gjest Leya Skrevet 26. mai 2006 #70 Skrevet 26. mai 2006 Jeg er uenig med deg, ikke noe behov for å forsvare journalisten bare så du har det klart for deg...
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #71 Skrevet 26. mai 2006 Fint utgangspunkt for debatt - "Jeg er uenig, ferdig med den saken".
Gjest Leya Skrevet 26. mai 2006 #72 Skrevet 26. mai 2006 nuvel. Jeg prøvde da vitterlig å diskutere og si hva mitt syn på saken var tidligere.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #73 Skrevet 26. mai 2006 Jeg bladde gjennom nå, og ganske riktig så prøvde du, men feilet i tema. Dvs. du skrev nærmest at du anså temaet i tråden som en digresjon i saken. Du begynner å bli panisk morsom Leya.
Gjest Leya Skrevet 27. mai 2006 #74 Skrevet 27. mai 2006 Så morsomt at du synes min menig er panisk morsom kjære gjest..
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 27. mai 2006 #75 Skrevet 27. mai 2006 Det kom ikke tydelig frem i førsteinnlegget at trådstarter var ute etter å halshogge journalisten for påstått slett arbeid. At andre som svarer her ikke er enig i trådstarters påstand/beskyldning, må trådstarter tåle. Og ingen "eier" tråden sin. Synes du at folk ikke holder seg til tema, så er du velkommen til å klage til moderator. Hilsen ei som synes det er morsommere å pirke i Pensjonistpartiets fordommer.
Gjest Trpdstarter Skrevet 27. mai 2006 #76 Skrevet 27. mai 2006 Det kom ikke tydelig frem i førsteinnlegget at trådstarter var ute etter å halshogge journalisten for påstått slett arbeid. At andre som svarer her ikke er enig i trådstarters påstand/beskyldning, må trådstarter tåle. Og ingen "eier" tråden sin. Synes du at folk ikke holder seg til tema, så er du velkommen til å klage til moderator. Hilsen ei som synes det er morsommere å pirke i Pensjonistpartiets fordommer. ← Halshogge har ikke vært min mening. Jeg har reagert på vinklingen, og det har andre også gjort. Det har heller ikke noe med at jeg ikke tåler at andre er uenig med meg - men blir noe merkelig i en debatt å diskutere helt forskjellige ting. At noen diskuterer noe helt annet her tillater jeg meg faktisk å kommentere - hva er vitsen? Da ville det vel vært smartere å starte en ny tråd med endret tema? Prik gjerne i Pensjonistpartiets fordommer, pirk gjerne på hverdagsrasisme i Norge, pirk gjerne på journalistenes arbeidskår, prik gjerne på lavtlønnsproblematikken, pirk gjerne på forskjellen mellom pære og epler - men ikke kamufler prikingen og konstruer problemer - iallefall ikke hvis du vil være en seriøs journalist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå