Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Jeg har så innmari lyst til å bli slanke-lærer. Har tilsammen gått ned i vekt 30 kilo! På 4 uker!! Tenk dere det!

Derfor vil jeg være en slanke-lærer istedet!

Tjener man bra på det?

Hvilke kompetanse må jeg ha da?

På forhånd takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

ingen som vet eller? :grine:

Skrevet

Har ikke peiling...

Ta kontakt med de som driver Grete Roede-kurs eller noe lignende? Eller så kan du jo prøve å bygge opp et helt nytt konsept som du har tro på...?

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

men er det ingen som ansetter slanke-lærer hos kurs-etatene?

Gjest Gjest
Skrevet

30 kg på en måned, høres nok litt for urealistisk ut til at du bør lære bort til andre det samme...

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Eh..hva mener du?

at det er for godt til å være sant??

eller at du kanskje tror det er farlig fordi jeg kjlarte å gå ned så mye på 4 uker?

kan du formulere det du mente takk?

Gjest Gjest
Skrevet
Eh..hva mener du?

at det er for godt til å være sant??

eller at du kanskje tror det er farlig fordi jeg kjlarte å gå ned så mye på 4 uker?

kan du formulere det du mente takk?

Det jeg mente var:

Det er medisinsk og helsemessig helt uforsvarlig å msite 30 kg i kroppsvekt på 1 måned. Det er rett og slett common sense, man behøver ikke være smart en gang for å forstå det.

Det er ennå mer farlig å spekulere i å kurse andre i å gå ned 30 kg på 1 måned. Det er intet annet enn rovdrift på kroppen og ren humbug og juks.

Gjest Gjesta
Skrevet
Det jeg mente var:

Det er medisinsk og helsemessig helt uforsvarlig å msite 30 kg i kroppsvekt på 1 måned. Det er rett og slett common sense, man behøver ikke være smart en gang for å forstå det.

Det er ennå mer farlig å spekulere i å kurse andre i å gå ned 30 kg på 1 måned. Det er intet annet enn rovdrift på kroppen og ren humbug og juks.

Pfft, jeg har kvinnet meg med 57 kilo daukjøtt på en dag, jeg! Da jeg gjorde det slutt med den første kjæresten min.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

57kg på en dag? :overrasket: oh my god!!

Da er du flink!! Du er tross alt Kvinneguden ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Pfft, jeg har kvinnet meg med 57 kilo daukjøtt på en dag, jeg! Da jeg gjorde det slutt med den første kjæresten min.

:klappe::klappe::klappe::Nikke::Nikke::Nikke::enig: :enig_anim: :Nikke::Nikke::klappe:

Gjest Piper
Skrevet

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

:Nikke::Nikke::hoho::hoho::hoho::ler2::ler::ler::klappe: Så utrolig bra kommentar! :klappe:

:ironi:

Skrevet

Tror ikke Grete Roede vil ha deg som kursleder....

...kan vi andre få vite fasiten på kilotapet??

:ironi:

Skrevet
Hei

Har tilsammen gått ned i vekt 30 kilo! På 4 uker!! Tenk dere det!

På forhånd takk for svar.

det vil si at du har gått ned 1,07 kg pr dag det.

kan du forklare meg hvordan du kan gå ned 1 kg om dagen/30 kg på en måned?

uten og skade kroppen på noen måte, altså på en sunn måte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...