Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Hei Jeg har så innmari lyst til å bli slanke-lærer. Har tilsammen gått ned i vekt 30 kilo! På 4 uker!! Tenk dere det! Derfor vil jeg være en slanke-lærer istedet! Tjener man bra på det? Hvilke kompetanse må jeg ha da? På forhånd takk for svar.
Blueberry Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Har ikke peiling... Ta kontakt med de som driver Grete Roede-kurs eller noe lignende? Eller så kan du jo prøve å bygge opp et helt nytt konsept som du har tro på...?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 men er det ingen som ansetter slanke-lærer hos kurs-etatene?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 30 kg på en måned, høres nok litt for urealistisk ut til at du bør lære bort til andre det samme...
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 Eh..hva mener du? at det er for godt til å være sant?? eller at du kanskje tror det er farlig fordi jeg kjlarte å gå ned så mye på 4 uker? kan du formulere det du mente takk?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #7 Skrevet 16. mai 2006 Eh..hva mener du? at det er for godt til å være sant?? eller at du kanskje tror det er farlig fordi jeg kjlarte å gå ned så mye på 4 uker? kan du formulere det du mente takk? ← Det jeg mente var: Det er medisinsk og helsemessig helt uforsvarlig å msite 30 kg i kroppsvekt på 1 måned. Det er rett og slett common sense, man behøver ikke være smart en gang for å forstå det. Det er ennå mer farlig å spekulere i å kurse andre i å gå ned 30 kg på 1 måned. Det er intet annet enn rovdrift på kroppen og ren humbug og juks.
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 Det jeg mente var: Det er medisinsk og helsemessig helt uforsvarlig å msite 30 kg i kroppsvekt på 1 måned. Det er rett og slett common sense, man behøver ikke være smart en gang for å forstå det. Det er ennå mer farlig å spekulere i å kurse andre i å gå ned 30 kg på 1 måned. Det er intet annet enn rovdrift på kroppen og ren humbug og juks. ← Pfft, jeg har kvinnet meg med 57 kilo daukjøtt på en dag, jeg! Da jeg gjorde det slutt med den første kjæresten min.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 16. mai 2006 #9 Skrevet 16. mai 2006 57kg på en dag? oh my god!! Da er du flink!! Du er tross alt Kvinneguden
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #10 Skrevet 16. mai 2006 Pfft, jeg har kvinnet meg med 57 kilo daukjøtt på en dag, jeg! Da jeg gjorde det slutt med den første kjæresten min. ← :enig_anim:
Gjest Piper Skrevet 16. mai 2006 #11 Skrevet 16. mai 2006 Pfft, jeg har kvinnet meg med 57 kilo daukjøtt på en dag, jeg! Da jeg gjorde det slutt med den første kjæresten min. ←
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #12 Skrevet 16. mai 2006 Pfft, jeg har kvinnet meg med 57 kilo daukjøtt på en dag, jeg! Da jeg gjorde det slutt med den første kjæresten min. ← Så utrolig bra kommentar!
Mini_me Skrevet 18. mai 2006 #13 Skrevet 18. mai 2006 Tror ikke Grete Roede vil ha deg som kursleder.... ...kan vi andre få vite fasiten på kilotapet??
^me^ Skrevet 19. mai 2006 #14 Skrevet 19. mai 2006 Hei Har tilsammen gått ned i vekt 30 kilo! På 4 uker!! Tenk dere det! På forhånd takk for svar. ← det vil si at du har gått ned 1,07 kg pr dag det. kan du forklare meg hvordan du kan gå ned 1 kg om dagen/30 kg på en måned? uten og skade kroppen på noen måte, altså på en sunn måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå