Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2002 #1 Skrevet 5. desember 2002 vis du har ligget med en merker du om du er gravid etter en månte og i all fall to?
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2002 #2 Skrevet 5. desember 2002 Hei Hvis det har gått 2 mnd. siden man hadde samleie, og hvis man regner 4 uker som 1 mnd, så vil man være 10 uker på vei (siden et svangerskap regnes fra første dag i siste mens) Ikke alle merker noe da, men de fleste kjenner vel enten kvalme, oppsvulmede bryster etc. Hvis man hadde eggløsning da samleiet ble gjennomført, så kan man helt klart ha blitt gravid. Hvis dette gjelder for deg, og du ikke har fått mensen, så ville jeg tatt en graviditetstest jeg. Da får du i hvertfall et raskt svar. Den vil helt klart slå ut, hvis det er så lenge siden du hadde samleie.
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2002 #3 Skrevet 5. desember 2002 jeg har blødd innemellom de to måntene.
Gjest Zalomine Skrevet 5. desember 2002 #4 Skrevet 5. desember 2002 De flester merker det jo på uteblitt mens, og den vil du vel gjerne ha savnet i løpet av en måned eller to? Uansett vil en test gi deg et sikkert svar, det eneste som kan gi deg et sikkert svar (annet enn å vente ni måneder og se...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå