Eliza Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 (endret) Min førstefødte kom 13 dager over UL-termin, og 20 dager over menstermin. Har også denne gangen fått UL-termin 1 uke over menstermin. Legen min sier at det er høy sannsynlighet for at jeg kommer til å føde langt over termin denne gangen også, siden enkelte kvinner bare er "programmert" til å ha lengre svangerskap. Men jeg har en oppfatning av at dette varierer veldig fra fødsel til fødsel? Har bl.a. en venninne som fødte nøyaktig på termindato første fødsel, men som gikk 10 dager over termin på andre fødsel. Hva med dere andre flergangsfødende? Har dere noen "statistikk", eller har dere inntrykk av at dette er helt tilfeldig fra fødsel til fødsel? Endret 16. mai 2006 av Eliza
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 det svaret ville jeg også ha..... jeg fødte fortidlig 1 gang og går og venter nå om det samme skjer en gang til de har sagt til meg at det trenger ikke å bety noe hvordan det var første gang,hvem vet?
Eliza Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2006 Noen som vil dele sine erfaringer med oss? Kom igjen, flergangsfødende!
Ellisiv Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Fødte min første 4 dager før UL-termin og min andre 3 dager før UL- termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå