Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Du kjenner at det er en kvise på vei, en stor klump under huden. Hva gjør du for å hindre den? Er det noen produkter som virkelig fungerer som krisehjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smør tannkrem på natta over. Pleier å tørke ut kviser.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Lar være å klemme på den... Prøver ihvertfall. :sjenert: Ellers har jeg en sånn liten stift av noe slag som skal tørke ut kviser. Pleier å smøre på det, og det funker ok.

Hender også jeg vaske ansiktet godt med ansiktspeeling. Har god erfaring med det også.

Gjest gjesta
Skrevet

Kjører på med Basiron, fra apoteket.

Ps. Tannkrem skal IKKE brukes på kviser! Tulleråd :sur:

Skrevet

Hvorfor skal ikke tannkrem brukes på kviser??

Hilsen Lille meg

Skrevet

Basiron er genialt - og akkurat det samme virkestoffet som i feks krisekremen fra dermalogica - som koster det tidobbelte omtrent. MEN det tørker ut huden veldig, så jeg pleier å lokalbehandle med hydrokortison når det begynner å tørke ut ;-)

Gjest Malina
Skrevet

Som en sa over her; ikke klem på den- det tror jeg må være det viktigste. Hvis jeg faller for fristelsen og klemmer på en "bul" for å prøve å få ut, resulterer det alltid i en hissig kvise!

Hvis jeg merker at en kvise er på vei, smører jeg også på litt tannkrem eller MD Formulations Vit-A-Pluss Skin Clearing Complex, og vips så er kvisen borte(før den kom frem ;) ) på 1-2 dager.

Skrevet

Hvis jeg merker at en kvise er på vei, smører jeg også på litt tannkrem eller MD Formulations Vit-A-Pluss Skin Clearing Complex, og vips så er kvisen borte(før den kom frem ;) ) på 1-2 dager.

MD sin spray mot kviser på kroppen er bare helt genial. Ble anbefalt den i en annen tråd her inne, og den fungerer veldig bra for meg i hvert fall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...