Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Du kjenner at det er en kvise på vei, en stor klump under huden. Hva gjør du for å hindre den? Er det noen produkter som virkelig fungerer som krisehjelp?
Gjest HB Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Smør tannkrem på natta over. Pleier å tørke ut kviser. Hilsen Lille meg
brumma* Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Lar være å klemme på den... Prøver ihvertfall. Ellers har jeg en sånn liten stift av noe slag som skal tørke ut kviser. Pleier å smøre på det, og det funker ok. Hender også jeg vaske ansiktet godt med ansiktspeeling. Har god erfaring med det også.
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Kjører på med Basiron, fra apoteket. Ps. Tannkrem skal IKKE brukes på kviser! Tulleråd
Gjest HB Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 Hvorfor skal ikke tannkrem brukes på kviser?? Hilsen Lille meg
Trillian Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Basiron er genialt - og akkurat det samme virkestoffet som i feks krisekremen fra dermalogica - som koster det tidobbelte omtrent. MEN det tørker ut huden veldig, så jeg pleier å lokalbehandle med hydrokortison når det begynner å tørke ut ;-)
Gjest Malina Skrevet 18. mai 2006 #7 Skrevet 18. mai 2006 Som en sa over her; ikke klem på den- det tror jeg må være det viktigste. Hvis jeg faller for fristelsen og klemmer på en "bul" for å prøve å få ut, resulterer det alltid i en hissig kvise! Hvis jeg merker at en kvise er på vei, smører jeg også på litt tannkrem eller MD Formulations Vit-A-Pluss Skin Clearing Complex, og vips så er kvisen borte(før den kom frem ) på 1-2 dager.
Gjest Alea Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Hvis jeg merker at en kvise er på vei, smører jeg også på litt tannkrem eller MD Formulations Vit-A-Pluss Skin Clearing Complex, og vips så er kvisen borte(før den kom frem ) på 1-2 dager. ← MD sin spray mot kviser på kroppen er bare helt genial. Ble anbefalt den i en annen tråd her inne, og den fungerer veldig bra for meg i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå