samsons mamma Skrevet 19. mai 2006 #21 Skrevet 19. mai 2006 min søte mann ga meg et gavekort til et spa og det syns jeg var kjempegodt. Var på et stort beløp, så når jeg det første år etter brylluppet var sliten og øm kunne jeg bare ta en tur på spa og bli puslet om. Var kanon gave syns jeg
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #22 Skrevet 19. mai 2006 Øreringer med flere diamanter på. Nydelige! (Skjønner ikke hvorfor alle som ikke fikk noe skriver, det er da helt uinteressant for trådstarter....)
LilleLy Skrevet 20. mai 2006 #23 Skrevet 20. mai 2006 Vi har som flere her også bestemt oss for å ikke gi hverandre gaver.. det er jo litt uromantisk, men som nyetablerte så er det ikke gratis å gifte seg. Vår gave til hverandre blir bryllupsreisen vår som vi håper blir flott! Synes det med morgengave er veldig koselig, men også vanskelig å finne det helt perfekte; så da ble det som det ble for vår del
tingeling Skrevet 22. mai 2006 #24 Skrevet 22. mai 2006 Til trådstarter: jeg ville gitt noe som varer, noe hun kan vise til barnebarna når de skal gifte seg Hva med et smykke det bare finnes ett av? Trenger ikke å koste mer av den grunn. Sjekk feks expo arte (tror det er det det heter) på solli plass, oslo (hvis du bor i nærheten) tingeling
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 22. mai 2006 #25 Skrevet 22. mai 2006 Tusen takk for mange tips! Vi er ikke stinn av penger vi heller, men jeg er en tradisjonens mann og vil derfor gi en liten ting til min frue. Har flere vennepar som har gitt hverandre "avslørende" bilder, men det ville være koselig og kunne vise eventuelle barn hva jeg ga min kone. Slike bilder passer liksom ikke da ... Jeg får tenke litt til, men det var i hvertfall et par idéer jeg likte her. Bare skriv fler tips hvis dere vil, jeg sjekker ofte og setter virkelig pris på tipsene. Hilsen meg!
Impala Skrevet 22. mai 2006 #26 Skrevet 22. mai 2006 Jeg fikk diamantring i hvitt gull og kjempefornøyd med det. Noe som varer resten av livet ← Det fikk jeg også, og den ble jeg kjempeglad for
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå