Gå til innhold

Morgengave

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei alle gifte jenter, eller koner som dere kanskje kalles nå :)

Jeg skal gifte meg nå i juli, og aner ikke hva jeg skal gi min tilkommende i morgengave. Jeg spør ikke om tips til hva jeg kan kjøpe, for dere kjenner jo ikke henne. Det jeg spør om, er hva dere fikk i morgengave. Og var dere fornøyd med den?

Jeg vil gjerne vite om både dårlige og gode gaver, slik at jeg eventuelt vil unngå en felle jeg ikke hadde tenkt på.

Håper jeg får mange svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gamle Alex
Skrevet

Jeg fikk :kline: og :humpe::sjarmor:

Verdens beste gave og kommer aldri til å glemme den :)

Skrevet

Jeg fikk en diamantring og er veldig fornøyd med den. Men jeg hadde på forhånd hintet om hva jeg kunne tenke meg, og vi hadde vært uromantiske nok til å bli enige om en makspris.

Hilsen Lille meg

Gjest Gjest
Skrevet

En fullsjuk mann. Skikkelig skuffa.

Skrevet

På selve bryllupsdagen kom det en bukett med røde roser og med et kort ("lykke til pus") på døren der jeg var og gjorde meg klar til kirken.

Det var nok det mest rørende han noengang har gjort.

Dagen før bryllupet fikk jeg en ring med en blå sten (noe nytt, noe brukt, noe gammelt, noe blått) til å ha på meg på bryllupsdagen.

Morgengave:

fikk et maleri jeg har ønsket meg i flere år + masse roser.

:klem:

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg fikk et lite diamantanheng. Jeg setter veldig pris på den gaven fordi ha sjelden kjøper noe til meg, hadde absolutt ikke forventet det.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk en alliansering med en diamant i, og har siden fått i en ny diamant hver bryllupsdag :hjerter_rundt:

Gjest gjest1
Skrevet

Vi var på forhånd blitt enige om at vi ikke skulle gi hverandre morgengave. :tommel:

Gjest Gjest
Skrevet

Alliansering med 5 diamanter i. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk ikke morgengave av han, og han fikk ikke morgengave av meg. Det var avtalt på forhånd.

Skrevet

Jeg fikk en alliansering. Ble kjempeglad. I den ble det gravert inn bryllupsdatoen, for vi har forlovelsesdatoen vår i forlovelses/gifteringene våre.

Skrevet

Vi hadde avtalt at vi ikke skulle gi morgengave, så ikkenoe!

Skrevet

smykke og ring, sett..

Skrevet

Jeg fikk diamantring i hvitt gull og kjempefornøyd med det. Noe som varer resten av livet :)

Skrevet

Vi har akkurat bestemt oss for å ikke bruke penger på det! Syns det er like greit, vi drar til Roma tre dager etter og DER skal vi heller brenne av de pengene sammen;-) Tenke jo litt på sånn " Frekke bilder" av meg selv i flott undertøy. MEN ikke ville jeg kle av meg for en fotograf, og heller ikke fornøyd med kroppen som bærer undertøyet. Men så tenker jeg at sånn lett på en snurr på bryllupsnatten, skulle han få i gave å få TA sånne bilder av meg.

Får se;-) Mye rare tanker for tiden;-)

Skrevet

Jeg hadde ønsket meg en klokke, mer i bursdagsstil. Fikk ikke klokke til bursdagen (1 uke før bryllupet) og ga det litt opp. Men morgengaven var en skikkelig (!) klokke. Akkurat sånn jeg ville ha den, men trodde ikke det fantes. Han fant rett og slett den perfekte klokken til meg. Går med den hver eneste dag, og tenker på han hver gang jeg ser på den. Nei, det ble en tåpelig klisje...men noen ganger tenker jeg på han da...hehe..

Skrevet

Jeg fikk et nydelig kjede i hvitt gull. Anhenget var en liten blomst i hvitt gull besatt med 7 diamanter. sikker på det er verdens fineste kjede!!!!!!!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Fikk et flott gullkjede i morgengave. Da vi fikk vårt første barn, supplerte han settet med øredobber. Og på 30-årsdagen fikk jeg armbånd i samme sett! Syntes det var ganske søtt, jeg....

Og jeg bruker det masse til festlige anledninger :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi var på forhånd blitt enige om at vi ikke skulle gi hverandre morgengave. :tommel:

Vi også

Skrevet

Jeg har sagt jeg ikke vil ha morgengave. Får så mye pent ellers :-D Blir ikke skuffet om jeg ikke får noe. Hadde ikke tenkt å kjøpe noe til han heller men så kom jeg over DET lekre bilde malt på lerret... Var et par hvor hun ser ut som hun har kastet seg rundt halsen på han og de kysser. Han holder en hånd på ryggen og i den holder han en bukett med roser... :smilyblomst: Måtte bare ha det! Det lignet til og med på oss... :kline: Men det blir på en måte til oss begge... :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...