Gå til innhold

nå ble jeg nysjerrig

Fremhevede innlegg

Skrevet

leste dette innslaget i dagbladet og nederst så sto det noe som fikk meg til å stusse litt.

han brukte en hjemmelaget penis og kona merket ikke noe ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det høres alt for dumt ut: mannen har brukt en hjemmesnekret penis i 17 år, og konen merket aldri noe?! :murvegg:

Hva med da hun ga sin mann blowjobs, osv. hun må da virkelig ha merket noe...ellers må hun ha vært totalt neddopet.Tror vi skal la journalistens setning henge litt i luften...

Jeg må ha frisk luft! :sjokkert::sjokkbla:

Skrevet

Jeg sa jo at sekter er noe dritt.

Off a meg. De har nok ikke hatt mye sex.

Kanskje de ventet på den rette stunden.

Eller kanskje hun var jomfru, og trudde det skulle være sånn ?

Skrevet

hvorfor ble innlegget flyttet ? selve linken fører jo til et innlegg fra nyhetene ?

Gjest Piper
Skrevet
Det høres alt for dumt ut: mannen har brukt en hjemmesnekret penis i 17 år, og konen merket aldri noe?! :murvegg:

Hva med da hun ga sin mann blowjobs, osv. hun må da virkelig ha merket noe...ellers må hun ha vært totalt neddopet.Tror vi skal la journalistens setning henge litt i luften...

Jeg må ha frisk luft! :sjokkert:  :sjokkbla:

Det er ikke alle damer som gir blowjob, og siden det ikke står noe om det i artikkelen velger jeg å tro at det var noe hun IKKE gjorde.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg må ha frisk luft! :sjokkert:  :sjokkbla:

Seriøst?

Tror du ikke disse to har hatt sex under dyna med lyset av? Det kan jeg nesten garantere at de har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...