minienthe Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 leste dette innslaget i dagbladet og nederst så sto det noe som fikk meg til å stusse litt. han brukte en hjemmelaget penis og kona merket ikke noe ?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Det høres alt for dumt ut: mannen har brukt en hjemmesnekret penis i 17 år, og konen merket aldri noe?! Hva med da hun ga sin mann blowjobs, osv. hun må da virkelig ha merket noe...ellers må hun ha vært totalt neddopet.Tror vi skal la journalistens setning henge litt i luften... Jeg må ha frisk luft!
Johann Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Jeg sa jo at sekter er noe dritt. Off a meg. De har nok ikke hatt mye sex. Kanskje de ventet på den rette stunden. Eller kanskje hun var jomfru, og trudde det skulle være sånn ?
minienthe Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2006 hvorfor ble innlegget flyttet ? selve linken fører jo til et innlegg fra nyhetene ?
Gjest Piper Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 Det høres alt for dumt ut: mannen har brukt en hjemmesnekret penis i 17 år, og konen merket aldri noe?! Hva med da hun ga sin mann blowjobs, osv. hun må da virkelig ha merket noe...ellers må hun ha vært totalt neddopet.Tror vi skal la journalistens setning henge litt i luften... Jeg må ha frisk luft! ← Det er ikke alle damer som gir blowjob, og siden det ikke står noe om det i artikkelen velger jeg å tro at det var noe hun IKKE gjorde.
Gjest gjest1 Skrevet 17. mai 2006 #7 Skrevet 17. mai 2006 Det høres alt for dumt ut: mannen har brukt en hjemmesnekret penis i 17 år, og konen merket aldri noe?! Hva med da hun ga sin mann blowjobs, osv. hun må da virkelig ha merket noe...ellers må hun ha vært totalt neddopet.Tror vi skal la journalistens setning henge litt i luften... Jeg må ha frisk luft! ← Seriøst? Tror du ikke disse to har hatt sex under dyna med lyset av? Det kan jeg nesten garantere at de har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå