Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest1
Skrevet

Men om du bare har brukt denne dyrlegen, hvordan kan du vite at andre ikke er til å stole på?

Skrevet (endret)

rykter og hvordan det ser ut hos de andre.

den ene jeg kan gå til bor oppi huttaheia og det ser ikke profft ut (inni et privat hus i kjelleren!)

den andre må du nesten gjette deg til hvor inngangen er, det er alltid tomt og skittent rundt omkring. bygget er skittent, rommene i bygget som du kan se inn til fra utsiden er fyllt med skrot og annet dritt. det finnes ikke skilter til noenting der, du må gjette deg til hvor du skal inn.

altså, de 2 andre jeg har og velge mellom virker kjempe uproffesjonelle!

den klinikken jeg pleier og gå til er i eget bygg med skilter, det er rent og klinisk og proffesjonellt.

Endret av ^me^
Skrevet

Pfft.. Det at det ligger i et privathus har da ikke noe å si. Er da vetrinærklinikker på oslos beste vestkant som også har sånne løsninger. Har en følelse av at dette er normalt. Onkelen min hadde også praksis i egen kjeller.

selvfølgelig skal du stole på magefølelsen, men hvis dyret ditt lider, nøler man da ikke med å kontakte en fagperson. Uansett bygg eller miljø rundt.

Gjest Gjest
Skrevet

Trådstarter overreagerer. Jeg pleier å ta bikkja til en velkjent klinikk, men jeg velger bort den ene dyrlegen fordi hun virker mest opptatt av å tjene penger og vil behandle bikkja mot alt mulig, noe de andre veterinærene sier er unødvendig.

Jeg tror ikke du kan se på huset eller fasaden for å vite hvordan dyrlegen er og hvor dyktig...

Det virker som du bare gnåler og er opptatt av status.

Hvilken hund har du og burde du hatt hund?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg brukte Aksdal dyreklinikk da jeg bodde i Haugesund, og syntes at de var flinke. Var der med både hund og katt mange ganger, med alt fra vaksinasjon til operasjon i full narkose. Men det er jo lengre unna enn Gard dersom du bor i Haugesund, og du må nesten ha tilgang på bil for å komme deg dit.

Skrevet (endret)
Hvilken hund har du og burde du hatt hund?

hva har det med saken og gjøre? :klø:

Endret av ^me^
Skrevet

Nå er jeg så heldig å ha en dyreklinikk nede i Kristiansad, der alle veterinærene er helt fantastiske. Men jeg har også møtt den andre typen. Om jeg noen gang må bytte veterinær vil jeg se nøye på måten de håndterer hunden på, og meg. Noen veterinærer virker mer interessert i å få jobben gjort fort og tilsynelatende uten følelser for dyret det har hånd om. Dit går jeg aldri to ganger. Nei, jeg må føle at de virkelig er glad i dyrene, og vise omsorg for både det og eieren. Som da polarhunden min måtte opereres. Operasjonen ville ta tid, og jeg hadde valget mellom å kjøre hjem (en times biltur), og å være tilstede og vente. De tilbød meg å låne konferanserommet som lå vegg i vegg med der operasjonen skulle foregå, slik at jeg kunne sitte der med laptopen og jobbe i mens. Deilig og bertyggende å vite at jeg var så nær. Klart jeg ville bli lei meg om jeg mistet en slik dyrelinikk.

Håper du finner en annen veterinær å stole på, ^me^, tillit er viktig her også, som i alle andre saker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...