Gjest Gjest_maya_* Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Hei Lurer på om noen har prøvd den selvgående støvsugeren fra Ellos, og om dere i så fall er fornøyd? Er jo veldig billig, en tusenlapp, sammenliknet med andre merker til flere tusen, og akkurat det får meg til å lure på hvor bra den kan være.... Maya
Grooo Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Det du sier der om prisen + at det er fra Ellos hadde ikke fått meg til å vurdere å lese ferdig alle opplysningene om den i katalogen engang.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Det du sier der om prisen + at det er fra Ellos hadde ikke fått meg til å vurdere å lese ferdig alle opplysningene om den i katalogen engang. ← Enig
Grooo Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Mener ikke å si noe galt om Ellos altså, ser at det kanskje kan oppfattes sånn. Men støv bør fjernes skikkelig, og en så billig støvsuger kan umulig være noe å satse på. Er mange som plages med allergi, og flere og flere blir et etter hvert, bla. pga. dårlige støvsugere som rett og slett ikke suger godt nok.
Gjest rammma Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Mener ikke å si noe galt om Ellos altså, ser at det kanskje kan oppfattes sånn. Men støv bør fjernes skikkelig, og en så billig støvsuger kan umulig være noe å satse på. Er mange som plages med allergi, og flere og flere blir et etter hvert, bla. pga. dårlige støvsugere som rett og slett ikke suger godt nok. Hvordan kan du si det om du ikke har testet den da? Ganske forutintatt spør du meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå