Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Igår når vi hadde sex fikk jeg vondt, kjente ut som han traff noe. Det har aldri vært slik før, så nå er jeg litt bekymret :(

Har fast partner som jeg har vært sammen med i flere år nå, og det har aldri føltes slik før.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Traff noe! Har du spiral? Kanskje han traff den.

Gjest splæsj
Skrevet

Han traff muligens livmortappen. Det gjør vondt.

Skrevet

takker for svar:)

Men hvorfor nå, og aldri før ?

Skrevet (endret)

av og til er livmortappen extra følsom, slik tror jeg alle jenter har det.

jeg tror det har noe med syklusen din og gjøre, tror dette skjer rett før eller rett etter mensen.

Endret av ^me^
Gjest splæsj
Skrevet

Det kan være mange grunner, umulig å svare på. Kroppen er rar. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Liten betennelse, gravid? eller endret livmorposisjon. Sikkert ufarlig, men kan være greit å sjekke hos legge viss det gjentar seg.

Er typen stor, over gjennomsnittet er dette ikke uvanlig at dette skjer.

Uansett kjenner du best din egen kropp.

usmc

Skrevet

Kan være at du hadde en vanncyste. Helt ufarlig, men kan gjøre vondt om en sprakk.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har oplevd dette, faktisk to forskjellig smerter. Ene typen smerte vet jeg var fordi han traff livmortappen akkurat i den perioden denne er veldig følsom (rett før mensen eller noe sånt, husker ikke helt akkurat nå)

Og den andre typen smerte har jeg hatt en god del av i det siste, det gjør vondt på venstre side nederst i magen, begynner å se for meg det verste som kan være tilfellet, føler at det er der eggstokkene mine ligger. På linje med hoftebeinet, til venstre på magen.. Gjør vondt der hver gang han støter inn i meg.

Noen som har opplevd dette, eller er det der du også har vondt trådstarter?

Er litt redd jeg.. =(

Gjest Thalassa
Skrevet
Jeg har oplevd dette, faktisk to forskjellig smerter. Ene typen smerte vet jeg var fordi han traff livmortappen akkurat i den perioden denne er veldig følsom (rett før mensen eller noe sånt, husker ikke helt akkurat nå)

Og den andre typen smerte har jeg hatt en god del av i det siste, det gjør vondt på venstre side nederst i magen, begynner å se for meg det verste som kan være tilfellet, føler at det er der eggstokkene mine ligger. På linje med hoftebeinet, til venstre på magen.. Gjør vondt der hver gang han støter inn i meg.

Noen som har opplevd dette, eller er det der du også har vondt trådstarter?

Er litt redd jeg.. =(

tykktarmen ligger jo der på venstre side da...

Gjest Gjest
Skrevet

sorry, sa feil, mente faktisk høyre side..(tenkte i hodet mitt sett fra en annen persons vinkel så ble det venstre, men for meg så blir det på høyre siden av magen..)Ligger kansje tykktarm her og eller..? Men hva kan det bety?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...