Frk Doodad Skrevet 5. desember 2002 #1 Del Skrevet 5. desember 2002 Hei Noen som ser på Fame Factory på tv3? Jeg har ikke fulgt med, men så episoden som gikk i går. Merker at nå vil jeg gjerne se hvordan det går videre. Merkelig hvor fort en blir hektet på slike reality show.... Har dere også det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 5. desember 2002 #2 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg har vel litt reality-dilla selv, så jeg har sett bittelitt på det, men kommer nok til å følge med litt etterhvert ja. Er allerede imponert over Inas sangstemme. Forøvrig skjønner jeg ikke helt at hun Marianne er med der. Husker jeg så henne i Beat for Beat og at hun sang så utrolig lite normalt... Når det gjelder andre reality-ting, så har jeg vel sett det meste tror jeg: -Big Brother 1+2 -71°Nord 1+2+3 -Muldvarpen 1+2+3 -Robinson 2+4 -Temptation Island -Baren 1+2 -Farmen Ja, det var kanskje alt? jeg har nok litt for dilla ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 5. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 5. desember 2002 Forøvrig skjønner jeg ikke helt at hun Marianne er med der. Husker jeg så henne i Beat for Beat og at hun sang så utrolig lite normalt... Ja, det var i Beat for Beat jeg hadde sett henne før. Takk Tjorven, lurte fælt på hvorfor hun virket kjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 5. desember 2002 #4 Del Skrevet 5. desember 2002 Det der er utrolig irriterende ja... Blir spennende å se hvor langt hun kommer, hun som liksom skal ha musikkutdannelse og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 6. desember 2002 #5 Del Skrevet 6. desember 2002 JA, jeg ser på Fame Factory...ser på så godt som ALT av reality på tv.....har fulgt med på den opprinnelige Fame Factory som jo er den svenske. De er inne i finaleuken nå (de har vært på skolen i 10 uker de, da) og jeg synes den versjonen er MYE bedre, men den norske kan jo ta seg opp den også. (følger med uansett, jeg:)) INA og ØYVIND har FANTASTISKE stemmer begge to, og jeg krysser fingrene for at en av de vinner, men når rektoren har favoritter og det tydelig synes vet man jo aldri hva som kan skje..... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 6. desember 2002 #6 Del Skrevet 6. desember 2002 God bless reality Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. desember 2002 #7 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg har også fulgt med på den svenske Fame Factory...men så har vi vært barnevakter i kveld da...og da ble hele finalen glemt midt oppi Månetoppen og Istid!...var moro det å da...nå har de små håpefulle lagt seg og jeg kan finne ut av hvem som vant!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. desember 2002 #8 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg har gløtta innom på norske Fame Factory, men den svenske versjonen er myyye bedre.......og det passer jo perfekt at Magnus vant :D Jeg kommer nok til å glane på norsk tv3 også i påvente av ny termin på den svenske versjonen. Hvorfor er de norske på skolen i 3 uker og svenskene i 10 uker? Det er tamt jo....10 uker for de norske også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 9. desember 2002 #9 Del Skrevet 9. desember 2002 jeg blir så forbanna når jeg ser sånt :evil: er det liksom meninga at disse såkalte "artistene" skal etterhvert bli plateaktuel??.... velvel.. her ser dere populærmusikk-maskineriet på nært hold og dere reagerer ikke engang? Hva med alle de banda som sliter seg opp alene og som skriver musikk og tekster selv? DE står det RESPEKT av noe man ikke kan si om diverse pop-artister som ikke skriver eller lager noen ting selv.. bare er med fordi de har store pupper eller kansje har et snev av noe som kan til nød kalles sangstemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 10. desember 2002 #10 Del Skrevet 10. desember 2002 Hva med alle de banda som sliter seg opp alene og som skriver musikk og tekster selv? DE står det RESPEKT av Akkurat her er jeg veeldig enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 12. desember 2002 #11 Del Skrevet 12. desember 2002 Jeg er så enig, så enig Gutt19! Men liker likevel å se på slike programmer, har ikke noen tro på de som artister, men artig å se på alle som prøver (og ofte driter seg ut) Fulgte med på serien om Cape også bare for moro skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 12. desember 2002 #12 Del Skrevet 12. desember 2002 De får kanskje en litt lettvint start, men jeg tror ikke de vil vare lenge om de ikke har talent. Programmet liker jeg godt. Ble hekta på den svenske, og det gjorde at jeg fikk lyst å se den norske og. Og nå må jeg selvsagt få med alle episodene der og . Neste realityserie som begynner skal jeg holde meg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå