Dagensdiva Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 (endret) Hvilken lebestift synes du er er best av de "billige" og de "dyre" merkene? Gi karakter 1-6. holdbarhet..fuktighet..pris..farge osv.. Endret 16. mai 2006 av Dagensdiva
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Billige leppestifter har jeg absolutt ingen greie på, men av de dyre liker jeg: YSL Rouge Pur: Flott fargeutvalg, føles behagelig på leppene. Terningkast 5. YSL Rouge Pur Shine: Flott transparent farge med litt glitter, utrolig behagelig på, men mer gloss enn egentlig farge. Pga. lukta gir jeg terningkast 4. Dior Rouge Addict Ultra-Shine. Fine farger, litt glitter, men det kjennes ikke på, flott glans, men minus for lukta. Allikevel terningkast 5, og jeg kommer til å kjøpe flere. Alle disse tre koster rundt 200 kroner.
Dagensdiva Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2006 har ikke prøvd YSL når det gjelder akkurat dette..men prøvd estee lauder og er ganske fornøyd..husker ikke hva den heter..men kommer tilbake;) Ellers synes jeg Maxfactor har en bra en..som gir masse fuktighet=god åha på!
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Jeg er stor fan av Chanels Aqualumiere serie fordi vanlige leppestifter legger seg som en kake oppå leppene mine og det gjør ikke denne. En klar 5'er Av billige leppestifter ble jeg veldig overrasket over L'Oreal Glam Shine Cream. Masse fukt og fine farger. En 5'er her og.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 (endret) L'Oreal Glam Shine Cream er min favoritt. Den gir fuktighet, sitter lenge, har fin shimmer, lukter lite og er generelt sett veldig bra. Jeg har sinnsykt med lebestifter og lipglosser i alle prisklasser og former. Jeg kjøpte dior lipgloss for en stund siden og den luktet noe så sinnsykt! Mye smak var det i den også + utrolig klissete. Minte meg og juicy tupes som jeg også har. psst, denne koster 130 kr og jeg synes ikke den er blant den billigste... Endret 16. mai 2006 av Miss_alexandria
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 Jeg er mest glad i leppestifter fra Chanel (Hydrabase og Aqualumiere). Jeg er ikke særlig glad i altfor dekkende farger og disse er bra. Fargene er fine og lukten er litt damete og typisk Chanel. Jeg gir karakter 5; jeg holder litt igjen fordi jeg alltid er på jakt etter den perfekte leppestift.
Netten Skrevet 16. mai 2006 #7 Skrevet 16. mai 2006 Er vel ikke fullt og helt leppestift, men Elisabeth Arden sin Eight Hour Cream Lip Protectant Stick med farge er super!! Den pleier og mykgjør leppene samtidig som den gir fin, men ikke for sterk farge. En klar 6'er!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 Jeg er også en Chaneljente når det gjelder leppestift. Terningkast 5. Og så liker jeg et par fra Lancome.
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2006 #9 Skrevet 16. mai 2006 Litt utenfor den egentlige diskusjonen, men er det noen av de gode leppestiftene dere anbefaler her, som har mye fukt, og matte farger? Glitter og shine er liksom ikke min greie
Dagensdiva Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 16. mai 2006 (endret) Jeg har to fra dior også som jeg rett og slett elsker....liker fargen!! ulempen er at den fort kan føles tørr..terningskast:4 Endret 16. mai 2006 av Dagensdiva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå