Gå til innhold

Flybilett

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har bestillt en flybilett på internett. Men er det ikke slik at jeg får en papirbilett i posten? Jeg trodde flybilettene var ganske store papirbiletter. Men det var kanskje før det?

Men hvordan kan jeg da bevise at jeg har bilett? Tenk om de ikke lar meg reise med?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sterling sender ut en bekreftelse med et reservasjonsnummer.

Bare å ta med nummeret (eller bekreftelsen) og legitimasjon, så får man billettene i skranken før avreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er sas brathen. hadde følt meg tryggere med en skikkelig bilett.

skal jeg foresten ha ombordstigingskort slik man bruker på båtene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ingen fare, men har du fått en bekreftelse med ett nummer på? ta det med, og dersom du ikke har fått det, så ville jeg kontaktet sas for å høre hvorfor du ikke har fått det.

jeg har bestilt masse billetter på nettet, og har ikke fått tilsendt papirbilletter de siste årene nei.

du får det enten når du kommer i innsjekkin eller du kan bruke de elektroniske innsjekkingene. skal du utenlands, ta med passet, har du ikke sas-kort kan du bruke passet for å finne frem billetten din. (dersom du har ett relativt nytt pass)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sas bruker vel å sende ut bekreftelsemail med reservasjonsnummer? Det er det du oppgir når du skal sjekke inn, så får du omborsstigningskortene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid fått en bekreftelsesmail med billettnummer når jeg har reist billettløst - både innenlands - og utenlands. Fungerer aldeles utmerket.

Stort sett holder det med legitimasjon - men det er jo breit å ha billettnummeret likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke printe ut noe som helst, bare skrive ned reservasjonsnummeret ditt, eller vise legitimasjon eller bankkortet du har betalt med.

Står garantert info om dette i mailene du har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp reist billettløst med SasBraathens. Fikk et reservasjonsnummer på mail, men brukte ikke det. Sjekka inn med Visakortet mitt, der lå alle opplysningene jeg trengte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bestilt med Norwegian så holder det med legitimasjon.

Og hvis du skal til utlandet, så må du ha med deg pass (for det er den eneste godkjente legitimasjon).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...