Gjest Gjest_Liza_* Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Jeg har stadig et behov for sex med nye menn... Ikke klarer jeg å være trofast i et forhold og ikke er jeg intr i samme mann lenge av gangen. Dette går selvsagt ikke bare på seksualiteten, men den er en stor del av det. Vil finne en jeg kan få et stabilt forhold til, men etter bare noen måneder er jeg som regel lei! Drømmer om familie osv, men begynner å tro at denne drømmen aldri kan gå i oppfyllelse, da jeg alltid er på søken etter noe nytt...
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Kanskje du bare har et veldig stort behov for bekreftelse? Om du "bare" hadde vært nymfoman så hadde vel ikke det forklart hvorfor du har lyst på nye menn hele tiden og ikke klarer å holde deg til én?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Du "lider" av det samme som de fleste av oss andre, men har kanskje noe hyppigere bytter av partner. Mange av oss strever for å holde naturen i sjakk, slik presteskap og århundrer av kultur har fortalt oss, men det er ikke enkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå