Samantha Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Fortell no tante Samantha kordan det står til på flørtefronten!! Ser det lyst ut med tanke på ein sommarflørt (eller tre?)? Eg er i alle fall meget fornøgd med at mannjebeina endelig begynner å ta av seg på overkroppen! (OK... Kanskje ikkje akkurat no med dinne temperaturen, men...) Uansett: Eg elskar sommar, sol, varme og lettkledde mannfolk!!
Gjest Jalileh Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Akkurat nå for tiden er jeg veldig likegyldig til menn/forhold. Om han kommer så kommer'n. Ingen sommerflørt på gang her (eller nja....??). Endret 15. mai 2006 av Jalileh
Gjest Shadowlyn Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Den ser mørk ut. Blir nok hverken sjekking eller flørting på meg.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 (endret) He he, av en eller annen grunn synes jeg menn er kjekkest med mye klær på! Jeg liker gensere og lange bukser, så sommeren for meg er ingen højdare. I tillegg er arenaen for sjekking borte - ingenting skjer om sommeren! Ingen konserter eller faste sosiale arrangement i byen (konsertstedene og faste rutiner starter jo opp igjen om høsten). Og med været her jeg bor er jeg heldig hvis jeg får bruke en av de nyinnkjøpte sommerkjolene fra ifjor EN gang før høsten kommer. (De måtte henge i skapet i fjor sommer, i regn og vind). Men jeg skal på festival, og det er ingenting bedre enn å være singel på metalfestival, der det er ganske mange flere gutter enn jenter!!! :-) Endret 16. mai 2006 av soleil~noir
Gjest Skya Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 (endret) Endelig er sommeren her! Og godt er det, det har vært en kald, mørk og trasig vinter. Alt er så mye bedre om sommeren, mer folk ute er det og, akkurat som om de kommer krypende ut av hiene sine. Vanskelig å si hvordan det ser ut på sjekkefronten ennå, men jeg håper det blir en sommer med masse flørting. Er jo alltid noe som skjer på østlandet på sommeren har jeg følelsen av. Ikke alle menn er penest uten skjorte da. Og i Juli hadde jeg tenkt med å få meg en smakebit av RW, så da er vel sommeren reddet da. Endret 16. mai 2006 av Skya
Lilith Skrevet 16. mai 2006 #7 Skrevet 16. mai 2006 Møtte fyren jeg har flørta med på msn i en måneds tid for første gang i går, og vi kom godt overens, så hvem vet? Uansett er det gøy med litt spenning i hverdagen
Champagnepiken Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 Synes sommeren ser særdeles lovende ut, jeg. Har fått mye mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn i det siste enn jeg har pleid å få - så enten har jeg blitt mye penere "over natta", eller så har jeg begynt å sende ut underbevisste vibber om at jeg er tilgjengelig. Moro er det i alle fall. Så hvem vet?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #9 Skrevet 16. mai 2006 akkurat nå ser det litt mørkt ut på sjekkefronten siden jeg nettopp har blitt "dumpa" av flørten min... Men skal begynne et nytt og bedre liv idag og skal flørte med alt og alle:P
Anglofil Skrevet 16. mai 2006 #10 Skrevet 16. mai 2006 Det ser ikke så veldig lyst ut nei, men man veit jo aldri hva som skjer.(..) Mvh Yvonne
Johann Skrevet 16. mai 2006 #11 Skrevet 16. mai 2006 Joda Tante. Det ser faktisk ganske så lyst ut. Her på forumet er det jo haugevis av nydelige damer som bare ber om å bli flørtet med, og det faktum at det nesten ikke er gutter her inne, tilsier at jeg har ekstra god plass her i hønsehuset. Vil dermed utbringe en aldri så liten flørt til alle kvinner der ute, og ønske dere en fin 17. mai. I den anledning kom jeg på et dikt. Jeg har ikke skrevet det selv, men jeg synes det passer her. En vakker kvinne er en fryd for øyet En god kvinne er en fryd for sjelen Den første er en edelsten Den andre en rubin. De som føler seg truffet, kan jo sende meg en varm tanke tilbake.
Gjest splæsj Skrevet 16. mai 2006 #12 Skrevet 16. mai 2006 Tja, jeg har vært i frivillig sølibat en stund (ja, hvis en ser bort fra elskeren, da ) hvor jeg har tatt en pause fra sjekking, dating og kjærestegreier. Men nå begynner jeg å føle meg klar igjen, så alle lekre mannfolk: Pass dere! Sånn i all beskjedenhet.
bob marley Skrevet 16. mai 2006 #13 Skrevet 16. mai 2006 I wanna love you and treat you right; I wanna love you every day and every night: We'll be together with a roof right over our heads; We'll share the shelter of my single bed;
Champagnepiken Skrevet 17. mai 2006 #14 Skrevet 17. mai 2006 Joda Tante. Det ser faktisk ganske så lyst ut. Her på forumet er det jo haugevis av nydelige damer som bare ber om å bli flørtet med, og det faktum at det nesten ikke er gutter her inne, tilsier at jeg har ekstra god plass her i hønsehuset. Vil dermed utbringe en aldri så liten flørt til alle kvinner der ute, og ønske dere en fin 17. mai. I den anledning kom jeg på et dikt. Jeg har ikke skrevet det selv, men jeg synes det passer her. En vakker kvinne er en fryd for øyet En god kvinne er en fryd for sjelen Den første er en edelsten Den andre en rubin. De som føler seg truffet, kan jo sende meg en varm tanke tilbake. ← Jeg trodde rubiner var edelstener? :klø: Men koselig tenkt!
Knurr Skrevet 17. mai 2006 #15 Skrevet 17. mai 2006 Tar gjerne en sommerflørt eller fem hvis det viser seg noen jeg lkunne tenke meg å flørte med, men så langt ser det mørkt ut. Hvis noen kunne tenke seg en het flørt med en bleik, overarbeidet nerd - rop!
fuerza Skrevet 17. mai 2006 #16 Skrevet 17. mai 2006 det ser dårlig ut. Flørten stoppet før den hadde begynt her i gården.
Johann Skrevet 17. mai 2006 #17 Skrevet 17. mai 2006 Jeg trodde rubiner var edelstener? :klø: Men koselig tenkt! ← Stemmer det. Men en rubin er en spesiellt vakker en...
Samantha Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #20 Skrevet 19. mai 2006 Den ser lovende ut. Som vanlig. ← Med dei fordelane der vil eg tru sommarflørting er det minste problem Lykke til til alle sammen, både dokke som trur det går strålande og kanskje særleg til dokke som ikkje er fullt så positivt innstilte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå