Gå til innhold

Papir til festprogram

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Hei! Dere som har handlet papir til innbydelse/ festprogram på f.eks papirgalleriet på Norway Design- hva er prisen? Og hvor mange grams ark brukte dere? Eks 150g- går det i en vanlig printer?

Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi handlet der, men må innrømme at prisen er forsvunnet ut av hodet mitt... Aner ingenting om gram på papiret heller, men jeg husker at jeg ikke syntes det var så fryktelig dyrt som jeg hadde trodd det skulle være!

Skrevet

Det er veldig varierende priser på papirene de har, da ... I forhold til kvalitet, mønster, farger osv. Når det gjelder printer, har de eksempler der på de ulike arkene printet med blekkskriver og laserskriver, slik at man kan se resultatet selv. Kan også spørre betjeningen dersom man er usikker.

Vi printet i hvert fall direkte på majestic papiret vi brukte i invitasjonene, og også direkte på kort med litt struktur på (til takkekort). Pris for invitasjoner (40 stk) og takkekort (80 stk) + div dilldall til bordkort, bordplan, noe pyntegreier i samme papir osv kom på ca 3000 totalt, mener jeg å huske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...