Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Siden jeg slutta på pilla i juli, har jeg hatt mensen tre (eller fire,- husker ikke helt) ganger. MAO veldig skjelden!!

Idag er jeg på syklusdag 19, og eter en tur på toalettet, kom det litt lyserosa utflod på papiret. Var ikke mer enn ett tørk... Er det noen som har erfaring med festeblødninger her?

Noen som tør å synse?

Håper så inderlig, men tør ikke håpe, pga syklusen min.

I og med at det har tatt såpass lang tid, har vi prøvd å leve livet "som vanlig" i prøveperioden, dvs at vi har kost oss med drikke, vært på byen, og festet i godt lag. Vennegjengen har tradisjon med grilling med tilhørende god drikke på 17. mai. Må/burde jeg holde meg unna?

Jeg er ikke så opplyst på dette området, mn er det ikke slik at mor og barn ikke deler "system" før senere?

Håper på erfaringer og svar!

Tusen takk!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Ingen som vet noe om festeblødninger?

Skrevet

Trodde festebloedningen pleide aa komme litt senere enn dag 19? Kanskje det er en bloedning i forbindelse med el? Det var synsing, altsaa! Jeg vet jo ikke! ;)

Det er sant at fosteret ikke faar naering fra deg foer senere. Husker ikke helt hvilken uke, men tror det er femte eller sjette?

Saa du kan trygt kose deg i morgen!

Lykke til!

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Tusen takk for svar Holly Hobbie :) Godt å høre andres meninger, selvom det bare er synsing! Tusen takk :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...