Gjest Tufsa2 Skrevet 5. desember 2002 #1 Del Skrevet 5. desember 2002 Hei! Jeg er en kvinne på 30 år som er lykkelig gift med verdens herligste mann. Problemet mitt er at jeg så fryktelig sjelden har lyst på sex. Jeg synes det er helt fantastisk når vi først har sex, men klarer som sagt ikke å ha det mer enn ca. 1 gang annenhver uke. Går på p-piller av typen Yasmin. Kan det ha noen innvirkning. Har forresten, når jeg tenker meg om, aldri hatt spesielt stor sexlyst heller. Men, jeg har lyst til å ha lyst. Hva skal jeg gjøre da? Noen som kjenner til problemet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 5. desember 2002 #2 Del Skrevet 5. desember 2002 Hei Har det langt fra så ille som det du beskriver, men trenger sjelden på seks før vi 'begynner'. Du sier jo selv at det er kjempe bra når dere først har seks, så hva med å ta initiativ selv om du kanskje ikke brenner av lyst? Den kommer jo som regel etterhvert Har lest flere steder at jo mer seks man har, jo sterkere sekslyst får man. lykke til klem fra tingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå