Gå til innhold

str 48

Gjest Mie 20

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Flott å høre at kvinner er fornøyd slik de er! :klappe::klappe: :enig_anim: :enig_anim:

Selv om idealet for menn er kvinner i str. 38, finnes det sikkert noen unntak som liker større også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta
Flott å høre at kvinner er fornøyd slik de er!  :klappe:  :klappe:  :enig_anim:  :enig_anim:

Selv om idealet for menn er kvinner i str. 38, finnes det sikkert noen unntak som liker større også!  :)

Og hvilken mann har bestemt at str 38 er det ideale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Flott å høre at kvinner er fornøyd slik de er!  :klappe:  :klappe:  :enig_anim:  :enig_anim:

Selv om idealet for menn er kvinner i str. 38, finnes det sikkert noen unntak som liker større også!  :)

Jeg har aldri hørt et kvekk om at "menn foretrekker str.38" Jeg har ALDRI vært str 38-jo,vent, da jeg var 14,var jeg kanskje det...- og jeg har aldri hatt problemer med å klare å tiltrekke meg menn. Nå snakker vi om kjekke,pene,oppegående og tiltalende menn på alle vis,som sikkert "egentlig" ikke burde gidde å se to ganger på meg en gang.De fleste menn liker kvinner som er glade i seg selv, som er glad i livet,som har humor,intelligens,som liker mat og å nyte livet, kke sitter og teller kalorier konstant,og bekymrer seg om midjemålet.Selvsagt fins de som bare tenner på str 38 og nedover også,men dem har jeg heldigvis sluppet å møte.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan hvet du at ei dame er str 38? Spørr du henne om det og avviser henne om hun er str 40?

str, varierer i det uendelige, iallfall hoss meg..

Jeg er ikke 1 str, det er ikke slik jeg definerer meg selv, jeg er en normal person, med en kropp som de fleste menn liker. Og jeg har klær i str: 38, 36, 40, 42, s, m , l , xl... Så kan ikke akkurat si at jeg er den og den str, for klærne er helt forskjellig.

Men veldig fint at du gjest har funnet iealet ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
:overrasket: Synes det fungerer bra jeg, og har ikke møtt på andre som ikke forstår det.

Men en gang må jo være den første.  :)

Jeg har da ikke sagt at jeg ikke forsto uttrykket?

Men dette er en skriftlig komminukasjonskanal, og da er faren for å skape feil inntrykk stor. Ved å bruke uttrykket slik det ble brukt første gang i denne tråden (uten smileys og rett fram) skapes det et inntrykk av at din bok er den eneste sannhet. Derav min bibelske henvisning.

Jeg burde nok heller svart på det du egentlig sa: "Jeg mener" med "Er du nå sikker på at du har rett?" -Da hadde kanskje du skjønt meg også?

Ha en fortsatt god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Sist jeg sjekket gikk idealet ut på kroppsfasong, ikke klesstr. Og uansett vil jeg tro det er litt forskjell på ei dame på 155 og ei på 180 i str 38.. Og hvilken str 38? Siden forskjellene er STORE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har klær (som alle passer...) mellom størrelse 34 0g 42.

Lurer på hvilken størrelse jeg skal dømmes etter. Buksa i 34 eller den i 42? Eller den i 38? Eller de i 40?

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en relativt stor størrelse, men det gjør vel ingenting? Så lenge folk ikke er sykelig overvektige eller undervektige så er det bare fint med variasjon i størrelse synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...