Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Mie 20
Skrevet

Hei! lurer på om str 48 er VELDIG stort? Det er klart at det er en ganske stor størrelse da. Lurer bare på hva folk generelt veier som bruker denne str?

Hadde vært kjempefint å få noen ærlige svar på et teit spørsmål..hehe :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, vil ikke påstå at det er VELDIG stort...syns det er en helt ok størrelse.

Skrevet

Hvorfor lurer du på det?

Skrevet

kommer helt an på fasongen til personen synes ihvertfall jeg.

ei venninde av meg må noen ganger opp i den størrelsen rett og slett fordi hun er bred over hoftene, hun er derimot ikke det jeg vil kalle overvektig.

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Jeg synes ikke det er stort. Ei dame i familien min bruker det og hun er ikke særlig stor.

Skrevet

Haha, jeg fikk det for meg at det handlet om skostørrelser og syntes det var veldig rart at folk ikke syntes det var stort. :ler:

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Jeg synes ikke det er spesielt stort.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes ikke det er spesielt stort.

Det må da være det.

Jeg er str 42 og har en genser i str 48 - den er som en potetsekk - tror jeg hadde trengt 40 kilo til på kroppen for å fylle ut den, og da hadde jeg veid over 100. Folk som veier over 100 kg er da store?

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Det må da være det.

Jeg er str 42 og har en genser i str 48 - den er som en potetsekk - tror jeg hadde trengt 40 kilo til på kroppen for å fylle ut den, og da hadde jeg veid over 100.  Folk som veier over 100 kg er da store?

Eller man kan veie 71 kg slik en venninne av meg gjør, og fortsatt ha behov for størrelse 48. Det kommer så an på kroppsfasong og benbygning.

Forøvrig synes jeg ikke alle som veier over 100 kg er spesielt store, nei.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Trenger ikke være så stort, som flere her skriver. Er det ei på 150 str 48 så vil jeg nok synes det er stort.

Herrestr 48 tilsvarer ved Medium... så det er ikke stort.

Endret av Binna
Gjest Gjest
Skrevet

Det kommer an på hvordan du er satt sammen det! Er du tilsvarende høy behøver du ikke være vanvittig svær selv om du bruker str. 48 vel?.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja. Har ei ganske stor venninne som bruker 46, så da må iallfall 48 være stort.

(du ba om ærlige svar)

Gjest gjest1
Skrevet

Det kommer helt an på gitt...

Jeg bruker bukser str 42/44, men må ha topper str 48 for å få plass til puppene.

Så jeg har antakelig store pupper da?

Gjest allium
Skrevet
Det kommer an på hvordan du er satt sammen det! Er du tilsvarende høy behøver du ikke være vanvittig svær selv om du bruker str. 48 vel?.

Tja... jeg er 1.79 høy, og ikke i nærheten av 48, selv om jeg har ryggtavle som en låvedør etter mye vekttrening, og puppestørrelse DD/E i tillegg... XL er ofte for smått, men 48 trenger jeg ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

48 er røslig. Men bare dersom man ikke har kjøpt plagget på H&M... :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Tja... Jeg bruker str. 36/38 i bukser så jeg er ikke spesielt stor, men til overdeler må jeg ofte ha 42 eller 44. Har også måttet opp i 46 hvis størrelsene er små.

Jeg behøver ikke så stor størrelse fordi jeg har stor byste, men fordi jeg har temmelig dred rygg og brede skuldre. (Jeg behøvde ikke skulderputene på 80-tallet, de er medfødte hos meg... ;) )

Str. 48 tilsvarer jo XL, så det er selvfølgelig ikke en liten størrelse, men man behøver ikke være stor for å bruke den! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...