Germini Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Har planlagt å legge skifer på gulv i vindfang og entre med varme under. Men så at noen nevnte at det var så vanskelig å holde rent, og jeg har både hund og barn, så det er ikke fritt for at det blir litt "mindre rent" av og til . Så da spør jeg dere Orakler : Er skifer mye vaskeligere å vaske enn keramisk flis? Jeg vil så gjerne ha skifer
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har skifergulv og synes ikke det er vanskelg å holde rent. Bare husk å bruke porefyller innimelom så vil ihvertfall ikke skitten feste seg.
Germini Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har skifergulv og synes ikke det er vanskelg å holde rent. Bare husk å bruke porefyller innimelom så vil ihvertfall ikke skitten feste seg. ← Takker Onyx Har ikke hørt om det før - er det mye jobb å påføre? (huffda, høres ut som at jeg ikke gidder noe )
Hu i Svingen Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Porefyller er lett å påføre. Smør på med en ren klut og sirkelbevegelser begge veier. Du trenger ikke å gni, bare smør det lett utover. Gjenta når det er tørt. Du bør ha tre lag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå