Gjest Veronika Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Har tidligere brukt billige renseprodukter fra Vita, f.ekempel: Garnier eller Nivea. Nå har jeg fått litt bedre råd og vil prøve ut noe av de dyrere hudpleie merker. Har kikket på følgende produkter: Clinique, Dermalogica og Biogime. Kan noen anbefale meg noe som vil passe min hudtype? Har fet og kvisete hud med masse sorte prikker. Om sommeren får jeg enda større problemer med huden min. Har noen noe anbefaling på en god solkrem uten olje?
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Det lureste hadde kanskje vært å gå til en hudpleier som kan se på huden din og anbefale deg produkter som passer. Råd her inne vil uansett bare bli synsing, og det er fort gjort å kaste bort hundrevis av kroner på feil produkter.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Takk Elphaba. Det blir kanskje det lureste - ta en tur til en hudpleier - som ikke prøver å selge noen bestemt hudpleie merke.
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 De fleste hudpleiere fører flere serier, så de kan sikkert anbefale det beste for deg etter å ha sett huden din. Jeg har ikke opplevd kjøpepress, men har til og med fått beskjed om å holde meg til de produktene jeg allerede har.
Mona32 Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Har tidligere brukt billige renseprodukter fra Vita, f.ekempel: Garnier eller Nivea. Nå har jeg fått litt bedre råd og vil prøve ut noe av de dyrere hudpleie merker. Har kikket på følgende produkter: Clinique, Dermalogica og Biogime. Kan noen anbefale meg noe som vil passe min hudtype? Har fet og kvisete hud med masse sorte prikker. Om sommeren får jeg enda større problemer med huden min. Har noen noe anbefaling på en god solkrem uten olje? ← Jeg har hatt samme problem som deg, og har begynt å bruke Matis hudpleieserie. Merker spesielt at huden er blitt mindre fet. Før hadde jeg bestandig et fettlag på nesen, og det er mer eller mindre borte
Gjest Malina Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Det lureste hadde kanskje vært å gå til en hudpleier som kan se på huden din og anbefale deg produkter som passer. Råd her inne vil uansett bare bli synsing, og det er fort gjort å kaste bort hundrevis av kroner på feil produkter. ← Når det er sagt så kan jeg si hva jeg er fornøyd med; produkter fra Dermalogica og Decleor er mine favoritter. "Rene" og virksomme produkter som er milde mot huden.
Montezuma Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 Takk Elphaba. Det blir kanskje det lureste - ta en tur til en hudpleier - som ikke prøver å selge noen bestemt hudpleie merke. ← Men det er jo nettopp det de gjør. Hudpleieren vil jo ha deg til å kjøpe det hun selv fører, uansett hvilken serie det er,. Vil ihvertfall anbefale Dermalogica, jeg. Evt Decleor.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Hei, jeg er helt enig i at du gjør lurt i å gå til hudpleier, de vet som regel best. Da jeg først begynte å gå til hudpleier følte jeg definitivt kjøpepress, dessuten førte de kun en serie som passet meg, MD. Når det er sagt så er jeg godt fornøyd med MD og det er produkter jeg alltid kommer tilbake til. Selv om jeg nå kjøper de til halvpris på nettet. Det som har fungert best for meg er MD til rensing og toning og Babor kremer. Dette betyr jo ikke at de vil fungere best for deg så mitt råd er å kjøpe billigere starter sett eller reisestørrelser av produktserier du tror passer din hud best eller eventuelt det hudpleier anbefaler. En hudpleier bør også kunne gi noen prøver. Når du gjør det sånn slipper du å bruke masse penger på feil produkter, samtidig som du får masse nye ting å teste ut Min kilde til informasjon om hudpleie, men som også er avhengighetsdannende er essentialdayspa forum Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå