Gjest King Kong Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Må logge meg inn å få sendt meldekort,men det er for tidlig står det. har fått jobb,men får ikke avsluttet dette før dato. har ikke tilgang på pc på jobb. Hva gjør eg.
Mette Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Da venter du til du får tilgang, er ikke det en fredag eller lørdag. Så sender du inn på vanlig måte, du har jo tilgang til pc hjemme har du ikke? Hvis ikke kan du ta turen innom en plass og låne en pc slik at du får sendt avgårde det siste meldekortet, hvis jeg husker feil har du vel 9 dager på deg fra det blir tilgjengelig til du må sende det.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Da venter du til du får tilgang, er ikke det en fredag eller lørdag. Så sender du inn på vanlig måte, du har jo tilgang til pc hjemme har du ikke? Hvis ikke kan du ta turen innom en plass og låne en pc slik at du får sendt avgårde det siste meldekortet, hvis jeg husker feil har du vel 9 dager på deg fra det blir tilgjengelig til du må sende det. ← Jeg er hjemme til i natt,men drar på jobb. Er ikke hjemme før om 8 uker. Har ikke tilgang på pc. Det er det som er problemet mitt.
Mette Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Oj, da var det verre ja. Har du ikke noen du stoler på som kan legge det inn for deg? Hvis ikke må du nesten ringe Aetat og gi beskjed slik at de kan fikse det for deg på en måte. Lykke til i ny jobb!
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Oj, da var det verre ja. Har du ikke noen du stoler på som kan legge det inn for deg? Hvis ikke må du nesten ringe Aetat og gi beskjed slik at de kan fikse det for deg på en måte. Lykke til i ny jobb! ← Ringte a-etat,men hun sa at eg måtte melde på dato. Forklarte henne problemet,men det brydde ikke hun. de kan ikke fikse for det er personlig som hun sa. enkelt skal det være i denne dataverdenen.
Mette Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Ja de må jo gjøre det enkelt for folk, fy fader det går ikke ann å være så vanskelige. Så de vil heller du skal være hjemme og sende inn meldekort enn ta en ny jobb? For et system. Da har du bare en mulighet og det er å gi noen du stoler på brukernavn og passord, slik at de kan legge det inne for deg. Det er ikke lov det heller, men hvis de ikke kan hjelpe deg er jo dette den eneste løsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå