afr0dite Skrevet 2. juni 2006 #21 Skrevet 2. juni 2006 Forresten godt det er noen andre her med solariumskrekk også! Jeg trodde faktisk jeg var den eneste ← Jeg og!
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #22 Skrevet 2. juni 2006 Jeg syns solarium er så skummelt at jeg enda ikke har kommet meg dit. Og selvbruningskrem o.l. blir bare stygt på meg, så har ikke så mye valg. Går det bra å høre på mp3-spiller i solarium? Trodde man fikk hvite striper etter ledningene? Eller er det bare å flytte litt rundt på? Jeg skal iallfall ikke bruke et åpent solarium når jeg kommer meg avgårde, men på treningssenteret, der man må være medlem for å få adgang. Føler at det er mye sikrere (Iallfall etter å ha lest om hun som ble befølt i solarium for bare et par dager siden...).
afr0dite Skrevet 3. juni 2006 #23 Skrevet 3. juni 2006 Jeg syns solarium er så skummelt at jeg enda ikke har kommet meg dit. Og selvbruningskrem o.l. blir bare stygt på meg, så har ikke så mye valg. Går det bra å høre på mp3-spiller i solarium? Trodde man fikk hvite striper etter ledningene? Eller er det bare å flytte litt rundt på? Jeg skal iallfall ikke bruke et åpent solarium når jeg kommer meg avgårde, men på treningssenteret, der man må være medlem for å få adgang. Føler at det er mye sikrere (Iallfall etter å ha lest om hun som ble befølt i solarium for bare et par dager siden...). ← Jeg var så redd at jeg hadde med meg kjæresten min de første fem gangene! Jeg tviholdt på hånda hans, så han har ÉN brun hånd! Men nå tør jeg å gjøre det alene, selv om jeg har alle skrekktankene. Men blir litt flinkere for hver gang! Fikk høre på solstudioet at jeg godt kunne prøve med ansiktssol, men da vil jeg ha med kjæresten min igjen. I hvertfall den første gangen!!! Heldigvis synes han ikke jeg er helt ko-ko! I hvertfall viser han det ikke!! :grine2: Jeg tar sol på et velværesenter. Føler at det er det tryggeste, for der har de jo peiling på hva som er nettopp VELVÆRE!! :-D
marsy Skrevet 3. juni 2006 #24 Skrevet 3. juni 2006 Noen som har prøvd de fuktighetskremene med farge i? Slik at man skal få en gradvis farge, uten skjolder. Har sett at Dove, L'oreal og Natusan har kommet med dette i år... tror det kunne funket fint for meg siden jeg har tørrhud, og ikke får noen bra resultat med andre selvbruningskremer, samme hvor mye jeg skrubber på forhånd
afr0dite Skrevet 3. juni 2006 #25 Skrevet 3. juni 2006 Noen som har prøvd de fuktighetskremene med farge i? Slik at man skal få en gradvis farge, uten skjolder. Har sett at Dove, L'oreal og Natusan har kommet med dette i år... tror det kunne funket fint for meg siden jeg har tørrhud, og ikke får noen bra resultat med andre selvbruningskremer, samme hvor mye jeg skrubber på forhånd ← Søstern min kjøpte den til natusan uten å vite at det var farge i den. Hun kunne ikke skjønne hvorfor hun plutselig ble så gul. Så ut som om hun hadde røyket rullings i åresvis på fingrene! Men siden hun ikke visste om det, så var hun jo ikke så forsiktig med å legge jevnt og sånn. Jeg har også tørr hud og kan ikke bruke selvbruningskrem. Synes egentlig ikke det blir så fint resultat heller. Men er ikke poenget at man må ta sol max tre dager etter å ha brukt selvbruningskrem? For da synes jeg det kan være fint. Men hvis man bare bruker sbkrem alene, blir man ofte gul og grønn etter noen dager. Hvis jeg tør å putte meg selv i en soleboks, tør du også marsy!
marsy Skrevet 3. juni 2006 #26 Skrevet 3. juni 2006 Hvis jeg tør å putte meg selv i en soleboks, tør du også marsy! ← du skal ikke være så sikker på det ... hehe... skal ha "hjemme-spa" i dag med skrubbing, ansiktsmaske og full pakke, så da bør også min sarte hud klare å blir bittelitt brun etterhvert
*Emma* Skrevet 3. juni 2006 #27 Skrevet 3. juni 2006 Gjest: Selvfølgelig kan du høre på MP3 spiller. Bare å legge ledningene "bakover og på håret liksom" og ikke nedover forran på kroppen det vel....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå