Gjest Bodillen Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Norton Security fulgte med da vi kjøpte ny PC, gratis første månedene. Da gratisperioden gikk ut, var vi ikke interessert i å ha det lenger, så vi innstallerte et annet virusprogram. En svoger av meg som er ganske god på sånt ordnet med å fjerne Norton og legge inn det nye. Tydeligvis er det deler av Norton som fremdeles ligger der, i og med at vi hver gang vi går inn på f.eks Windows, får en pop-up med advarsel om at abonnementet er utløpt, og at vi bør fornye. Kryss av eller minn meg på om x antall dager osv... Jeg blir så møkka lei den pop-up'en - kan noen fortelle meg hvordan jeg kan bli kvitt den? Svoger greier det ikke, enda han jobber med IT... Kanskje det sier mest om hans IT-kunnskaper...? Endret 15. mai 2006 av Bodillen
Piff Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Var han innom Legg til/Fjern programmer? Der blir absolutt alle komponenter fjernet fra systemet. Men siden han jobber med IT, regner jeg nesten med at han har vært der. Endret 15. mai 2006 av Piff
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Det hender at noen komponenter i enkelte programmer må fjernes manuelt etter en avinstallering. Dersom du søker etter Norton i datamaskinens filer og mapper, får du opp noe da?
Gjest StoreSky Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Jeg hadde det samme problemet med Norton forrige uke. Hvis du søker på Norton her inne, så finner du en bra link til en side som er enkel å skjønne. Der laster man ned et egent program som fjerner hele skiten! Beklager språken, men var gruelig irritert selv!
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 Det skal fjernes når man går på legg til eller fjern programmer. Sjekk også at det ikkke ligger i oppstartsmappen, og noen ganger ligger det rester i registry på maskinen som må fjernes, men det bør da gjøres av "it-eksperten".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå