Tjorven Skrevet 5. desember 2002 #1 Del Skrevet 5. desember 2002 Nå er det straks den spennende finalen i Muldvarpen. Etter å ha holdt en knapp på Petter, stiller jeg med temmelig blanke kort akkurat nå. Hvem tror dere er Muldvarpen? Av de som er igjen holder jeg nok en knapp på Cathrine, men jeg synes alle er gode kandidater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 5. desember 2002 #2 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg hold en knapp på Petter jeg, men det var feil, så da prøver jeg Catrine. Det er i hvert fall ikke en mannelig muldvarp, som mange gå utrykk for og mene i starten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 6. desember 2002 #3 Del Skrevet 6. desember 2002 Muldvarpen er alltid den jeg tror det ikke er. Derfor stemmer jeg på Ingrid, for jeg kan ikke forstå at hun kan være muldvarpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 6. desember 2002 #4 Del Skrevet 6. desember 2002 Herreguud, så teit Petter var! Men det hadde nesten vært litt OK å hatt han med, bare for å ha en å hate. Nå er det jo bare de hyggelige igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 7. desember 2002 #5 Del Skrevet 7. desember 2002 Har sett det to ganger og tror det er Anette Petter er sikkert en god gutt, ikke døm folk etter tv Lois Lane , har ikke mamma lært deg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå