Gå til innhold

Hvilken av selvbruningskremene er best?

Anbefalte innlegg

Gjest tudeliduuu
Skrevet

Må jo smøre meg litt de neste dagene for å få brunfarge til 17.mai, og lurte på hvem av disse nye kremene på markedet som er best? Tenkte helst på den Natusan Holiday Skin og liknende, som er litt mer som bodylotion, så ikke jeg blir knæsj brun.

Og hvis det er flere nyanser, hvilken er da best for vinterblek hud?:-) Noen som har prøvd noen av disse? Gjerne en som ikke koster det hvite ut av øyet :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde nettop dove og er mer fornøyd med den enn natusan sin. Luktet bedre også! I og med at jeg har to fulle flasker av begge kommer jeg til å bruke dem litt om hverandre for å få brukt dem opp.

Men de fungerer bedre på meg enn vanlig selvbrunings da jeg er veldig bleik til vanlig.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt L'Oreal sin, og er veldig fornøyd. Den gir diskret farge, lukter lite, og gir også masse fuktighet til huden. I fjor prøvde jeg Natusan sin, men den var ekkel og gav meg utslett på leggene.

Skrevet

jeg er igrunn ganske fornøyd med natusan sin - men nå har jeg ikke prøvd verken dove eller loreal (men skal det nå;) )

sånn ellers lisker jeg best selvbruningskrem fra lancome. Men synes kanskje at natusan er en lettvind og billig løsnoing. og skulle det ikke bli så bra, er fargen fort borte :sjenert: og blir det bra, vedliker holder jeg det enkelt med lett påsmøring annenhver dag.

har imidlertidig lys hudfarge, men må bruke den det står "normal to dark skin", da den andre for lys hud gir skjolder og litt for mye orange farge synes jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Har kun prøvd Natusan sin. Likte den ikke. Den luktet fælt, og lå som en hinne på huden. Ble i tillegg gul og skjoldete. Har for øvrig hørt fra flere som har testet de merkene som har kommet med sin utgaver i år, at de har vært mer fornøyd med dem mer generelt, enn Natusan.

Gjest Bessie
Skrevet

Jeg har god erfaring med Loreal sin, den er fin! Natusanen skjoldet synes jeg, og ikke vet jeg om det er fordi jeg brukte den lyse, men skal teste Dove. Kommer den i 2 farger som Natusan sin?

Gjest Gjesta
Skrevet

Dove kommer i to farger, det så jeg på Vita.

Gjest Gjest
Skrevet

Elphaba: hva heter den fra L'oreal du bruker?

Har spurt i en anne tråd også, der du anbefaler denne.

Gjest Gjesta
Skrevet

Den heter NutriBronze. :) Så vidt jeg vet finnes den bare i en farge (ifølge Vita-damen), men jeg synes den gir bra farge for det.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar, den skal prøves.

Var innom Vita i forrige uke, men da hadde de den ikke. Den er ganske ny er den ikke?

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte min hos Vita i forrige uke, men det varierer vel fra sted til sted. Tror den er ganske ny, ja. :)

Den er forresten i en gulaktig tube, og kostet da 49 kroner på tilbud.

Endret av Elphaba
Skrevet

Jeg er fornøyd med min Dove i mørkeste nyanse, gir pen og jevn glød til min vinterbleke hud.

Skrevet

Er det noen som vet om Dove sin mørke variant lukter like lite som den lyse varianten?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg prøvde Natusan sin i fjor. Den var vel ganske grei, men synes kanskje den ble litt gulig i fargen etterhvert (jeg hadde den for lys hud..). Har nylig kjøpt meg L'oreal sin og skal prøve den for første gang i kveld, tenkte jeg. Håper den er bra, hvis ikke ser det mørkt ut for morgendagen :ler:

Gjest Jalileh
Skrevet

L'oreal sin er best syns nå jeg.

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte dove sin mørke, den luktet ikke selftan i det hele tatt :). Jeg fikk litt farge etter en gangs smøring.

Endret av Little sister

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...