Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mariamor
Skrevet

Det er ikke akkurat meldt så veldig varmt vær her på 17.mai (Oslo), men jeg har bestemt meg for å ha på en rød- og hvitstripete tubekjole fra H&M som rekker til knærne med en hvit jakke over.

Skal handle inn en nylonstrømpebukse, eventuelt strømper som slutter midt på låret, men er litt usikker på fargen. I butikken så jeg f.eks. med fargen "amber light" eller noe sånt, men blir dette en rar gammeldamefarge?

Leste et eller annet sted at de anbefalte folk å skygge unna lyse strømpebukser, fordi det ikke er noe fint uansett... Men hva annet skal jeg ha til da? Mørk strømpebukse er uaktuelt. Tror jeg skal ha gullsko til kjolen forresten.

Vanskelig dette altså. Skulle ønske det ble 20 grader og knall sol, men ;)

Dere litt motebevisste, gi meg noen tips a :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg en farge som ser mest mulig naturlig ut, evt. litt mørkere. Solbrun f.eks. Men dersom du ikke vil at den skal synes så godt bør du velge en som ikke er blank.

Hilsen Lille meg

Skrevet
Velg en farge som ser mest mulig naturlig ut, evt. litt mørkere. Solbrun f.eks. Men dersom du ikke vil at den skal synes så godt bør du velge en som ikke er blank.

Hilsen Lille meg

Signerer denne. Det ser ikke så veldig lekkert ut med "hvite" armer og mørkebrune bein ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...